Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MonDos schreef:Goeroe; Mijn 19 jarige merrie is ook 1x geinsemineerd, dus met het zaad van Bystival is zeker niets mis!![]()
Ben erg benieuwd naar jouw combinatie! Ben ook benieuwd of we allebei hetzelfde terugzien in de veulentjes.
Icecrystal schreef:Hier ook 2 keer goed nieuws!
Naast Ice is nu ook Lenthe drachtig gescand van onze hengst Moun.
Na jaren proberen is Jolyne drachtig gescand van Kharamel GF!
Ik had nooit meer verwacht dat dat nog ging lukken dus dat was ontzettend goed nieuws!
Murosch schreef:Bij de vorige hengstigheid is ze op woensdag donderdag en zaterdag gedekt, dus ik vroeg me af of het hengstig spuiten er misschien nu iets mee te maken kon hebben dat ze zo snel al afslaat.
MDJ schreef:Mijn merrie is vanmorgen gescand en er zat dus wel een klein vruchtje. (Van de onbekende dekking bij vorige eigenaar) Ze is nu hengstig gespoten dus met 3-4 dagen zou ze volgens de DA weer hengstig moeten worden. Nog even wachten en dan nog een poging tot een date met Nimroos!
Manda schreef:Mijn merrie is gisteren voor de tweede scan geweest, het vruchtje was goed gegroeid en mooi kloppend hartje
Fotsy schreef:Geen idee dan, er is zo wel iets bij mensen ook, ik weet een vriendin van me en die heeft direct een injectie gehad na geboorte want anders zou ze haar baby vergiftigen. Maar is bij mensen ook heel zeldzaam dus lijkt me onwaarschijnlijk dat dit bij paarden wel vaak zou voorkomen. Had iets met bloedgroep te maken ofzo
Neonlight schreef:DA is geweest, eitje netjes gesprongen.7 juli scannen op dracht, het wachten is weer begonnen. Hopelijk drachtig dan, want het komt reteslecht uit als ze dan geinsemineerd zou moeten worden. Moet de 7de, 8ste en9de werken, en de 10de heb ik een wedstrijd. Direct na de wedstrijd gaan we hopelijk de pup halen, anders wordt dat de 11de. Insemineren komt dus beroerd uit.
Myrthee_ schreef:Neon fijn! Hoop dat ze drachtig blijkt, zeker als nogmaals insemineren zo beroerd uit zal komen. Mijn duimen draaien!
Milanlover, fijn hoor! Blijft wel raar om mijn naam te lezen terwijl het over de merrie gaat. Denk steeds: huh waar gaaat dit over, ik was er niet bijHaha.
Rienne jeetje wat ongelovelijk kl*te zeg.. kan er nog mooi bij pfff. Wordt ze ook met hengstig spuiten niet goed hengstig (als dit geprobeerd is sorry.. het gaat hier zo hard..)