Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb ook veel kansen, weet alleen niet of mijn merrie bruin draagt. Als dat niet zo is dan heb ik kan sop 4 kleuren, als ze wel bruin draagt kans op 8. en dan nog 50% kans op schimmel
Je kan een bestelling doen, maar of ze zich daaraan houden is altijd maar de vraag
maar ach als het een van de bijzondere kleurtjes wordt is het leuk en mooi meegenomen, maar zwart of bruin is ook goed
en schimmel is ook prima! Wilde heel graag een merrie, maar had bij de vorige dracht heel sterk het gevoel dat ze een hengst zou krijgen en was daar ook tevreden mee. Ze was toen namelijk heel soft en dromerig, nu is ze meer heel vrolijk en bitchy tegen de andere merrie, dus misschien wordt het nu een merrie 

Dat is een mooi kleurtje ja!
ben erg blij. 
ponyparadijs schreef:Bianca de kans schijnt door de berekening niet zo heel groot te zijn.
Maar 25% kans als ik er van uit ga dat de hengst ook drager is.
Dat valt op zich wel mee.
Maar blijkbaar trek ik ze aan.
Alhoewel ik nu het idee heb dat het een bruine merrie wordt
. En een hengstje voor de verkoop.
37,5% op zowel bruin en zwart, 25% kans op vos dan.
Ik zou zelf de natuur persoonlijk zijn gang laten gaan in plaats van alleen maar aan zo'n merrie gaan rotzooien. kijken of het lichaam het zelf wil oplossen en desnoods wat natuurlijke dingen toevoegen. En dan volgend jaar verder kijken.
Dustinlover schreef:AZ wat balen zegIk zou zelf de natuur persoonlijk zijn gang laten gaan in plaats van alleen maar aan zo'n merrie gaan rotzooien. kijken of het lichaam het zelf wil oplossen en desnoods wat natuurlijke dingen toevoegen. En dan volgend jaar verder kijken.
Kleuren heb ik heel veel kans op
.weer de anderen kant je hebt zo veel moeite geld ik snap ook wel dat je voor het zekeren wilt gaan en een goede kans voor volgent jaar met toch nog je droom combie!