Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:cp112 schreef:Wat is er zo vervelend aan een deken op trouwens? Niks aanvallends hoor, gewoon een vraag
Ik moet het zelf ook nog ondervinden
alle riemen en banden waar een veulen in kan blijven hangen voor mij
polleman schreef:ja mijn merrie zou nu ook al met een 300 staan als ze deken op had vind zelf best moeilijk hahaha,
en is ook een kou kleun maar tot nu toe gaat het nog goed,
merrie is zelf al niet zo braaf met deken en haar eerste veulen dus dat wil ik gewoon niet samen,
en veulen mag 17 februari komen en is 4 maart uitgerekend en om dan al een deken er af te gooien zie ik niet zitten krijgt ze in een keer zon klap,
dus probeer maar zo, ze is bij mij gekomen 2 jaar geleden en elke keer nog deken op gehad,
arme meisje (zit tussen mijn oren)
Tooske schreef:polleman schreef:ja mijn merrie zou nu ook al met een 300 staan als ze deken op had vind zelf best moeilijk hahaha,
en is ook een kou kleun maar tot nu toe gaat het nog goed,
merrie is zelf al niet zo braaf met deken en haar eerste veulen dus dat wil ik gewoon niet samen,
en veulen mag 17 februari komen en is 4 maart uitgerekend en om dan al een deken er af te gooien zie ik niet zitten krijgt ze in een keer zon klap,
dus probeer maar zo, ze is bij mij gekomen 2 jaar geleden en elke keer nog deken op gehad,
arme meisje (zit tussen mijn oren)
Oh ik voel met je mee.. Heb namelijk hetzelfde...