ok, dan ga ik ook bij haar uier voelen vandaag hihi kwam er gister achter dat ik daar wel aan mag zitten nl. bi mij moet de naam met een B beginnen wegens BP stamboek
heaven is zo een knappe dame, muzefee! Mooi buikje en idd haar uier begint al wat te komen!
Dwyne
Geplaatst: 18-11-11 20:27
mmm een naam met een H en nog met Bala erbij ook...je maakt het jezelf niet makkelijker erop Pammes84! Herambala, Herobala, Halabala... uhm... wat een rot combinatie! Succes
Melodys baby moet als het een hengst is met de F en een merrie is vrij. Ik heb 1 naam die ik al had toen ze drachtige was van Balance en die kan zowel voor man als vrouwelijk.Alleen als het een merrie word dan wil ik er weer Devarana's .... Voor zetten alleen bestaat die naam uit 2 engelse woorden en word het dan wel erg lang.Dus ik ben er nog niet uit....
Luckystory
Geplaatst: 18-11-11 21:29
Ik kan alleen Himbala verzinnen (als in Impala maar dan anders ) Maar die vond je lelijk Kan je de B niet laten vallen en er gewoon Himpala van maken?
Ik ben blij dat ik niet vast zit aan een beginletter Had de naam voor de hengst erg snel gevonden, die van de merrie was erg moeilijk..
Al_Zawraa
Geplaatst: 18-11-11 22:18
Jeetje, iedereen alweer met namen bezig! Hier wordt pas een naam gezocht als het veulen er is, zodat de naam ook echt bij het veulen past. Fahkour heeft dit jaar ook 1 of 2 dagen naamloos rond gelopen
_sioux_
Geplaatst: 18-11-11 22:26
oh wat leuk al die buikjes!!....en namen verzinnen pff..ik heb gelukkig al een naam bedacht ....tenminste de naam voor op papier..nu nog een roepnaam maar dat komt wel goed! ik heb nog heeeeeel lang! haha
morgen komt de dierenarts sioux voor de laatste keer scannen..ze zit nu bijna op de 100 dagen!..ik hoop dat we een hele mooie kleine baby gaan zien vind het toch wel weer een beetje spannend..
Tjinta
Geplaatst: 18-11-11 22:36
Sioux leuk nog een keer checken op 100 dagen.
En al veel gedachtes over namen.. leuk. Wij hebben Deense Plaatsnamen als naam. Is elke keer weer een leuke uitdaging om een leuk klinkende naam uit een plaatsnaam te vinden.
Ik kwam daarnet tot de verrassende conclusie dat Cantate al op de helft is. 170 dagen vandaag. Gevoeld heb ik nog niks. Kan gelukkig alles wel heel goed aanraken, daar train ik ook veel op. wil alles aan kunnen raken, kan bij de bevalling wel handig zijn.
grijns naam beginnend met een H en bala erin. Das echt een lastige.
ik las idd al dat het er was ja! lijkt mij ook wel een flinke klus..
Ik denk dat ik Bala maar ga laten vallen..heb 2 andere namen voor een merrie die ik heel leuk vind, maar daar ga ik pas uit kiezen als er uiteindelijk een merrie uit komt rollen haha. Voor de hengst staat ie al een tijdje vast!