joto...héél veel sterkte meid..je hebt echt gevochten voor haar,en alles gedaan wat je kon. Maar het mocht precies zo niet zijn,het zat ze al tegen van in het begin,arm ding..
joto: heel heel heel erg veel sterkte gewenst kan het hier bijna niet bevatten, zo gevochten voor dat meisje! Je hebt alles mensmogelijke gedaan! Ik weet nog dat ik de eerste dagen na Hayo's zware geboorte hem niet durfde aan te raken uit schrik dat hij er toch nog wat aan zou overhouden en ik hem kwijt zou raken...na al die moeite... gelukkig heeft hij het toen allemaal goed doorstaan. Jou en de kleine Imara was dat geluk niet gegund veel sterkte met dit verlies!
Jolliegirl
Geplaatst: 18-02-10 16:17
Mijn laatste eer aan die kleine meid van Joto.....
er is iets in mij gebroken... Waarom altijd zij....
Joto .... *knuffelknuffel*
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 18-02-10 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje Joto, nogmaals sterkte!! Vind het zooo oneerlijk..... Geef Paulien maar een extra dike knuffel van me
Gem
Geplaatst: 18-02-10 16:40
Joto, je hebt gedaan wat je kon . Heel veel sterkte!
Bimmetje
Geplaatst: 18-02-10 16:42
Joto, Ik lees nu pas het hele verhaal door drukte hier. Wat vreselijk dat het zo heeft af moeten lopen. Waarom altijd bij jou idd. Je hebt gedaan wat je kon meis! Heel veel sterkte!
IMARA rust zacht mooi meisje.....
Laatst bijgewerkt door Bimmetje op 18-02-10 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-02-10 16:42
Joto, wat een pech kan iemand hebben, het is af en toe zo oneerlijk..... Heel veel sterkte.
poetser
Geplaatst: 18-02-10 16:43
Ik volg dit topic voornamelijk in stilte en zo heb ik dus ook Imara gevolgt. Wat erg voor jou joto en voor Paulien en ieder andere betrokkenen. Iedere dag gekeken naar update's en ik hoopte te lezen dat de operatie goed verlopen is lees ik dit...... Hopelijk vind je troost bij Paulien en omgekeerd, sterkte met het verwerken en petje af voor wat je allemaal voor de kleine dreumes (rust zacht kleintje) gedaan heb.
Laatst bijgewerkt door poetser op 18-02-10 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Wil je heel veel sterkte wensen Joto.. Je hebt alles gedaan wat je kon. Hoop dat je merrie er snel bovenop is en dat je andere veulens nu eindelijk wel gezond ter wereld mogen komen, en gezond blijven natuurlijk.
Talida
Geplaatst: 18-02-10 17:05
Ach Joto wat een verdriet, sterkte met alles
Bren79
Geplaatst: 18-02-10 17:09
Joto heel veel sterkte
ellepel
Geplaatst: 18-02-10 17:12
heb het topic ook gevolgd. heel veel sterkte gewenst met dit verlies
Joto meisje toch, waarom steeds bij jou? Heel heel veel sterkte.....
inge176
Geplaatst: 18-02-10 17:19
Verschrikkelijk Joto, je hebt alles gedaan wat je kon. Het zit je niet mee de laatste tijd, maar er komen betere tijden. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, ook voor Paulien. Hoe is zij er nu onder?
jolandje
Geplaatst: 18-02-10 17:26
ach gos joto , héél veel sterkte , geef paulien maar veel knuffels, want ook zij zal er kapot van zijn
Joto
Geplaatst: 18-02-10 17:30
Tja ik heb tekst en uitleg gekregen, ook wel wat opgeschreven maarja.
Een blaas bestaat uit 3 lagen, waarvan de binnste 2 bij haar stuk waren. dus dan krijg je het theedoek met water effect.
Waarschijnlijk dat het gebeurt is met haar eruit trekken.
En doordat ze er dus maar infuus in deden enz vulde zich dat gewoon.
Ze is zelf heen gegaan, ze hadden net de blaas dicht, van wat ik begrepen heb.
Morgen halen we Paulien weer op, dus dan zullen we het nog wel een keer horen. alle mensen die op de kliniek waren, baalden ook echt. Ze hebben haar weer bij Paulien neergelegd voor afscheid, en heb gevraagd of ze haar daar tot morgen middag willen laten, zodat wij haar ook nog even een aai kunnen geven.
Heb erg tedoen met Paulien, je neemt ze het liefst nu gelijk beide mee naar huis, maar dat gaat niet. Arme merrie 329 dagen drachtige van een joekel, weer helemaal wijs met dr kind en dan dit. En baal er uiteraard van dat ik er niet bij was toen ze dr laatste adem uit blaast.
Jeetje joto.. het zit jou echt niet mee met de paarden!!
heel veel sterkte.. zo lang zitten wachten en hopen met zn allen, tot het geboren zou worden. dan is het er en gebeurt dit weer!! sterkte voor jou en paulien!!