Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WilmaNora schreef:Heeeeeeeej Manuela!!!![]()
Jij ook hier, haha, toevallig!!
Met de "kleine" Efeera gaat 't supergoed! Ze is haar moeder al goed aan het uitproberen, haha! Gister voor het eerst een halstertje aangedaan, en dat ging supergoed!
Moeders wordt ook al iets of wat minder beschermend gelukkig (lees: ze slaat me niet meer de stal uit en ik mag gewoon bij Efeera komen..)![]()
Al vorderingen bij Wet Look?? Ben errug benieuwd!
WilmaNora schreef:Spannend Marlijn! Succes met wachten!
Mijn merrie heeft het ook niet zo op mensen, en al helemáál niet met bevallen etc... maar toch besloot zij afgelopen donderdagochtend, na het eten van nog 3 scheppen brok om 9.15 (terwijl de héle stal in vol bedrijf was) maar eens om te gaan bevallen.... haha, dus het kan raar lopen!
manueeltje84 schreef:Dat denken we al 2 dagen dat het komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze breekt de hele stal of, bokken tegen de muur, liggen rollen, klauwen, slaan, en lelijk kijken dat ze erbij doet.u en dat houd ze zo vol tot een uurtje of 5 smorgens en dan gaat ze liggen en slapen,is dat wat he!
Wordt gek van die merrie........
Datdat ik het zat ben en gewoon ga slapen. (en dan komt het vaak haha)
manueeltje84 schreef:@Wilma, oww das wel lief van je mama dan dat ze erheen gegaan is.![]()
Maar je mocht van je baas er wel meteen heen? (ondanks je file, of heb je het pas later op de dag gezien)