saffier schreef:Ik vergeet helemaal mijn mijlpaal te vermelden...... Ze was (nu in middels) Gister 280 dagen drachtig........
Gefeliciteerd!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
saffier schreef:Ik vergeet helemaal mijn mijlpaal te vermelden...... Ze was (nu in middels) Gister 280 dagen drachtig........
MarijeR schreef:Hier is vannacht om iets over 1 een gezond vos (effen) hengstveulen geboren bij Pepsie
Na een snelle Bugatti, is het nu een snelle Maserati
Hij was er nóg sneller dan het vorige veulen en ook deze man had geen problemen om z'n benen te gebruiken. Wat een racekees zeg...
http://foalcam.net/maserati/maserati%204.jpg[/img]
Wel was het een beetje een dag met dubbele gevoelens, gisteren ochtend heb ik Sepp (mijn 31 jarige ruin) in moeten slapen...
, maar zeg nou zelf het lijkt net een kleine sepp..... was vroeger ook vast zo'n racekees want anders wordt je niet zo oud dat was vast een sterke beer, met een prachtige leeftijd...... en zo'n leven,... bij jou was het voor Sepp een hemel voor paarden
Vandaag zet ik haar de hele dag in het gras en als er morgen geen vooruitgang is of geen veulen.... sta ik niet in voor de gevolgen.....

De achterbeentjes
Haar gallop ziet er nog stevig uit als je hem vergelijkt met die van Maddox
Die KAN het volgens mij niet eens.. als Missy wegrent gaat hij er gewoon heel hard achteraan stappen
Maar hij heeft echt uberlange benen.. die echt ALLE kanten op gaan als hij beweegt
daar zal het wel aan liggen 

Dan kan het niet meer lang duren Quinzy! Misschien heb je nu al wel een veulen
Bij Missy spoot het er 's avonds voor de bevalling echt uit met straaltjes.. Maar bij Puzzel druppelde het alleen heel snel. Maar 1 ding weet je zeker.. als ze melk druppelen dan lopen ze echt geen weken meer rond zo.. Eigenlijk is dat niet zeker.. maar hoop je dat

Heel veel sterkte met het verlies! Was hij gewoon echt oud en versleten of was hij ziek?
Dat kan toch niet met dit prachtige weer! Ik denk dat Quinzy nog aan het genieten is van haar netgeboren tinkerbeeb

Er vreemd bij een pasgeboren veulen volgens mij.. Hebben jullie dat ooit gehad? En wat deden jullie eraan.. gewoon zo laten of lieten jullie de DA kijken? Het spuit er niet uit ofzo.. maar is ook geen mooie vaste poep
marlijntjuh schreef:Maddox heeft een beetje last van diareeEr vreemd bij een pasgeboren veulen volgens mij.. Hebben jullie dat ooit gehad? En wat deden jullie eraan.. gewoon zo laten of lieten jullie de DA kijken? Het spuit er niet uit ofzo.. maar is ook geen mooie vaste poep

Balen zeg! Gelukkig groeit het wel weer aan
Leuk filmpje 
)

tonie schreef:
Quinzy waar is je veulen??![]()
Mmmm, zal nog wel in de auto zitten!!!!

marlijntjuh schreef:viewtopic.php?f=59&t=585035
Foto's van Maddox zijn eerste keer op de wei!
Met speciaal voor Cheveyo een foto van zijn blauwe oog!
En natuurlijk gefeliciteerd met het prachtige kindje van Pepsi! 
Ik hoop echt dat het snel komt!!
Uier zit goede vooruitgang in, ben erg benieuwd, vorig jaar kletste je hier ook mee, weet ik nog goed!! Toen glimde ze ook altijd zo mooi 
Succes!
Dus ik klets ook volgend jaar weer gezellig mee als het allemaal goed gaat, waar ik vanuit ga
Het was trouwens nog een gedoe om beide in de trailer te krijgen, Collin stelde zich vreselijk aan, zo merk je pas wat voor kracht zo'n kleintje al heeft!!
!!! Vreselijk zijn ze he, die drachtige merries?? Maar als het er eenmaal is, ben je dat allemaal vergeten! Succes met waken weer!
) maar misschien bijten de mugjes wel daar waar ze er niet bij kan. 
Mac schreef:@Marlijntjuh: het wil wel eens helpen om een beetje ontwormingspasta te geven. Ik doe dat standaard na een paar dagen (gewoon een beetje op mijn vinger) en daarmee voorkom je eigenlijk al dat ze die beruchte "veulenhengstigheids" kale billen krijgen.
Show foto's van de papa
ben wel heel benieuwd wat voor hengst er deze keer op komt!