saffier schreef:Ik vergeet helemaal mijn mijlpaal te vermelden...... Ze was (nu in middels) Gister 280 dagen drachtig........
Gefeliciteerd!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
saffier schreef:Ik vergeet helemaal mijn mijlpaal te vermelden...... Ze was (nu in middels) Gister 280 dagen drachtig........
MarijeR schreef:Hier is vannacht om iets over 1 een gezond vos (effen) hengstveulen geboren bij Pepsie
Na een snelle Bugatti, is het nu een snelle Maserati
Hij was er nóg sneller dan het vorige veulen en ook deze man had geen problemen om z'n benen te gebruiken. Wat een racekees zeg...
http://foalcam.net/maserati/maserati%204.jpg[/img]
Wel was het een beetje een dag met dubbele gevoelens, gisteren ochtend heb ik Sepp (mijn 31 jarige ruin) in moeten slapen...
marlijntjuh schreef:Maddox heeft een beetje last van diareeEr vreemd bij een pasgeboren veulen volgens mij.. Hebben jullie dat ooit gehad? En wat deden jullie eraan.. gewoon zo laten of lieten jullie de DA kijken? Het spuit er niet uit ofzo.. maar is ook geen mooie vaste poep
tonie schreef:
Quinzy waar is je veulen??![]()
Mmmm, zal nog wel in de auto zitten!!!!
marlijntjuh schreef:viewtopic.php?f=59&t=585035
Foto's van Maddox zijn eerste keer op de wei!
Met speciaal voor Cheveyo een foto van zijn blauwe oog!
Mac schreef:@Marlijntjuh: het wil wel eens helpen om een beetje ontwormingspasta te geven. Ik doe dat standaard na een paar dagen (gewoon een beetje op mijn vinger) en daarmee voorkom je eigenlijk al dat ze die beruchte "veulenhengstigheids" kale billen krijgen.