Ze heeft echt al een mega buik, ze schommelt en ze wil liever niet dat ik eraan zit... Duidelijk drachtig dus
Arme poony!

Een veulen in MIJN buik?? Is niet te zien hoor!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heel leuk om te zien. Jive wordt nu wel fris zeg! met dit weer...ppff vind het nog steeds zo zonde voor dr
Omdat onze overbuurvrouw alle katten uit de omgeving eten geeft...moet die van ons altijd een drukke weg oversteken en toen is ze aangereden, ben echt kwaad op dat mens...we hadden al gevraagd ofdat ze er mee wou stoppen (ze krijgen bij ons genoeg eten!) maarjah,, niks meer aan te doen...wel heel egt sneu
niet leuk..t was mn poppie!! Er komen bij ons al zo weinig auto's langs, en dan juist 1 van die weinige moet mijn katje raken! echt poedersuiker!
20 veulens!!! wowie
(ben ik niet echt trots op, maar als je aan m'n beesten komt kun je maar beter opletten)
...en we gaan binnenkort verhuizen naar een veel rustigere plek,ook beter voor de katten, maar dat heeft ze dus jammer genoeg niet gehaald
, maar hopelijk in april er weer eentje bij 
drukke tijd

Fleur ziet er ook goed uit! Ben benieuwd wat eruit komt!!

)
WAT EEN BUIK!!!
) 

Afgelopen dinsdag had ik voor het eerst het tuig alleen gepast en de laatste keer dat ik haar met tuig en al heb gemend was... euhm... 3 jaar geleden? 
.Wat heeft ze een flinke toeter zeg.Leuk die uier foto`s wat een duidelijk verschil zeg.
maar het begint te komen, is wel leuk vind ik... als je tegen zo'n ienimieni buikje staat te gapen ga je ook een beetje twijfelen... 
ik ga morgen de jaarwisseling bij haar doorbrengen voor de eerste keer heb ik wel zin in, mogen paarden oliebollen
haha. ik geef t r toch niet maar vond t eigenlijk wel een leuke vraag
Dana01 schreef:mooie buikjes hoor!! jemig Marije, Macy is HUge!!!!!!!
Cheyenne ligt nooit...... bij river pas een week of 2 voor de geboorte ging ze 's nachts soms even liggen......
in het land ligt ze trouwens wel vaak....op stal bijna nooit