ja hoor, Lowara krijg ook last van haar hormonen. Ze heeft mij vandaag gebeten. en ook nog heel gemeen, dus niet per ongeluk. Ze heft dus echt al minimaal 5 jaar niet meer gebeten, alleen toen ik haar net had de eerste paar keer met het aansingelen probeerde ze het weleens.Was half in shock dat MIJN paard mij beet, ( ok, ze heeft het wel van mij terug gekregen) omdat ze altijd zo lief en braaf is. ergste was, ze had het meteen door dat ze fout was, meteen lichaam en hoofd wegtrekken. ik liep alleen langs haar, dus ik schrok best.
iemand anders last van zulke uitspattingen?

) geen schade opgelopen heb.
)
.
.
Ik moet nog zo'n 260 dagen wachten.. er zijn hier ook merries die nog wel 5 maand moeten! Ik zou dat echt niet meer uithouden met al die hoogdrachtige merries hier allemaal! 
waarom weet ik ook niet!
en de status:
Echt heel zielig en het verpest een hoop! Paarden onthouden meer dan je denkt!
. Alles is "OEHHHH ENG". En dan die kuddedrang! Van de vorige keer weet ik dat dat duurt totdat het veulen eraf is. Ik heb dus een gezellig half jaartje voor de boeg met Lee ... NOT !!
Ik wou haar nog tegenhouden maar ze lag al..een paar keer gerold en ze stond weer op.. Daarna weer gepoept.. Ze at wel meteen weer door.. Ik snap het niet helemaal, kan het door de dracht komen dat een merrie last heeft van haar darmen ofzo? Dat het minder ruimte heeft door het veulen? Of dat ze zich opgezet voelt?
Heb ik eens de hele avond de computer voor me alleen is er niemand!