Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saradominnn schreef:Pff balen voor de niet drachtigen en gefeliciteerd aan de drachtigen!![]()
Hier vanmiddag ook 18dagen scan gehad, helaas was ze niet drachtig en ook nog geen ei. Het leek erop of ze een tussen ei heeft gehad volgens de dierenarts.. Heel erg jammer op vrijdag middag was het ei 4,6 en zaterdag om 17uur geinsimineerd, maandags gescaned en ei was eraf. Zullen we dan toch te laat geweest zijn?
Jammer dat het allemaal zo veel extra geld moet kosten als het niet lukt.
Voorderest succes op het wachtbakje, mijn Dierenarts komt maandag weer scannen.
Caresse07 schreef:Met hoeveel dagen doen jullie uiterlijk de scan om te zien of het hartje klopt en of het er nog zit? Precies op 30 dagen, rond de 35 of pas na 40 dagen? Ik krijg nu zoveel verschillende informatie dat ik aan mezelf begin te twijfelen
Volgens de DA zou ik ongeveer 18 dagen na de dracht scan nog een keer moeten laten scannen, op stal roepen ze na 40 dagen pas en ik had zelf gelezen dat je rond de 30 a 35 dagen moest scannen weer. Dat zou ongeveer kloppen met wat de DA zei.
Saradominnn schreef:Ze was na insiminatie nog 3 dagen hengstig wat ik al vreemd vond, maar het ei was wel weg.
Ze staat in groepsverband en ze laat de hengstigheid altijd goed zien, mocht ze eerder hengstig tonen laat ik haar eerder scannen inderdaad.