Worden zwarte veulens niet muisgrijs geboren en kleuren die zwart naarmate ze verharen?
ik dacht dat ook altijd woogy! En dat schimmels heel zwart worden geboren, zo zag ik.tenminste vaak t onderscheid tussen zwart en schimmel bij veulens maar hier is geen kans op schimmel toch? dus dan geen idee
Chantalll
Geplaatst: 01-04-17 08:42
We gaan het zien, voor nu loopt ze weer lekker buiten, begin middag maar weer naar binnen. Dan is ze het spuugzat. Lekkende uiers kunnen helaas ook bog dagen duren
Maar vind het frustrerend dat ik geen hoogte van haar krijg. Heb in totaal anderhalf uur geslapen nu ...
Mijn andere merrie kan ik de klok op gelijk zetten.
Chantal, niets is zo frustrerend als die malle wijven
Merrie van de buurman zit vandaag op dag 350...Blij dat ze niet van mij is. Al vordert ze heel gestaag dus zou ik nu ook nog gewoon heel chill m'n ding kunnen doen als ze wel van mij was hahaha
Sinds Hope haar veulen heeft is ze fanatiek mijn hemel, mijn andere merries zijn echt niet maar dan ook echt niet veilig, zelfs degene die haar normaal niet moeten zijn er bang van . Logisch natuurlijk dat ze hun veulen beschermen en ze hebben t allemaal wel, maar Hope man man man echt een uber bitch nu
SparklingApp, gefeliciteerd!!! Geen vlekjes maar wel een knapperd!
Tinnie, gefeliciteerd! Wat mooi getekend zeg!
Anouk, gefeliciteerd!! Knap zwart veulen, ben benieuwd naar droogfoto's.
BusyMissy
Geplaatst: 01-04-17 09:39
Tinniie gefeliciteerd, wat is de vertaling van die kleuren? De blauwe ogen snap ik maar wat betekent de rest? Ben hier totaal niet mee bekend. Hij is wel erg mooi! Fijn dat hij zich nog voor de nacht aandiende.
Anouk, gefeliciteerd met je zwarte hengst. Ik heb vorig jaar een gitzwart geboren merrieveulen van Zonik gehad, deze is nu zwartbruin, in de zomer is ze echt zwart in de winter krijgt ze een bruine gloed in haar vacht.
Er worden idd ineens veel hengsten geboren achter elkaar nu. Bij mijn vriendin is gisteren ook een hengst geboren van Ferguson. Ik hoop dat er voor mij een merrie in de maak is
Ik hoop voor vandaag Chantall, meer van zulke nachten wordt wel erg zwaar.
hinte
Geplaatst: 01-04-17 09:42
Tinniie, Van harte gefeliciteerd , wat een knap mannetje en wat een gaaf kleurtje!
Caesar, Fijn dat het met Koetje goed gaat!
sultan15, Kom op Wish....
Anoukk_, Van harte gefeliciteerd met Mr. Joke
Chantalll, Ze houdt je wel bezig zich, succes met de laatste loodjes
Diane_Basje, Zou zo leuk zijn als ze het voor je bruiloft/ huwelijksreis zou doen
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! Het is hier vandaag echt super slecht weer anders had ik ze al lekker buiten gezet. Nu moet hij even wachten tot het iets minder nat is..
Hij heeft inderdaad een grijze gloed. Onder de staart en zijn neus zijn ook donkergrijs. Op de foto's van een paar uur geleden was hij nog nat
Hij heeft rechtsachter 1 witvoetje.
Chantall hij komt dalijk echt als jij het niet verwacht denk ik .... had die van jou eerder verwacht dan die van mij!
Hha ML, kun jij er wel goed bij komen of is ze tegen jullie nu ook een bitch? :p
Tinniie
Geplaatst: 01-04-17 10:34
Jij ook proficiat Anouk! Jij wel op 1 april he? Hier nog net 31/3
BusyMissy: Hij is volgend mij grullo (zwart+dun) en heeft tobiano van zn vader gekregen en frame overo van zn moeder wat hem tovero maakt. Hij draagt dus 2 bontpatronen.
Opgedroogd:
Laatst bijgewerkt door Tinniie op 01-04-17 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt