Gefeliciteerd alle drie!!! Wat een goede morgen vandaag!
Chi is lusteloos (eet wel maar laat het een staan voor ze begint) en ze is wat chaggo wat echt niet bij haar past. Uier opgezet en dikke buik. Denk niet dat ze de 20 dagen nog gaat voldragen. Ben echt benieuwd... Na haar overleden veulen vorig jaar ben ik een beetje nerveus
Jeetje, werkt aanstekelijk, dat veulenen Proficiat booster
linda2008
Geplaatst: 16-03-16 12:39
ML, gefeliciteerd!!!!! alles goed gegaan?
Booster, GEFELICITEERD!!!
Pretty, 9x ??
LoesvL, dat was ik hihi. Vorig jaar werden er veel merries geboren en toen kreeg ik een hengstje. Dus ik hoop als er nu veel hengstjes geboren worden, dat ik dan een merrietje mag krijgen hahaha
Venthe, jij zegt het.... BABYBOOM!!
Bonny, wat een leuk blesje!!! leuke naam! mooi ventje!
Jolanda, jaaa daar is ze dan zonder jas wat een onwijs knap poppetje is ze toch!
BD, jammer zeg dat je niet wakker werd van je telefoon. Maar is een mooi kereltje hoor! We moesten het er gisteravond nog over hebben, wanneer poept ze het nou eens uit.
ML gefeliciteerd, hopelijk is alles goed gegaan.
Booster ook jij gefeliciteerd.
Jolanda, wat is het toch een heerlijk ding. Lekker zonder jas genieten.
Bo d'r uier weer een klein beetje voller, al kan die nog veel voller hihi. Maar vind het wel bijzonder het te zien hoe alles steeds allemaal verandert Vandaag 16-3
14-3
AniekR
Geplaatst: 16-03-16 13:11
Yaay ML en booster gefeliciteerd met jullie mannetjes!
Jolandje, wat een heerlijk veulentje is het ook!
BD, wat een heerlijk koppie heeft hij. Wel zonde dat je er niet bij was.
Pretty, ja Lies is vorige week toch wel erg hard gegaan met uier in een paar dagen en zit morgen op de veilige 320 dagen. Foto was volgens mij van maandag.
Maar ze probeert hem duidelijk nog naar binnen te drukken;
Gaan gewoon beginnen haar in de gaten te houden, ook zodat we afwijkend gedrag dan ook zullen herkennen. Bovendien als ik uit bed word gebeld en nog naar stal moet, ben ik pas een uur later...
Pandakaas
Geplaatst: 16-03-16 13:14
Gefeliciteerd met de veulens! Een hengsten baby boom
Nu hoop ik dat die van mij dan nog even wacht tot de merrie veulentjes boom De eerste is morgen uitgerekend!