Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manda schreef:Robyn spannend!!! Pjotr heeft nu 3 merrieveulens gegeven, allemaal valk, een sjabrak, een fewspot en een eenkleurige (denk ik tenminste, moet morgen nog zien in daglicht). Nu moeten er eigenlijk nog een met panterbont aftekening komen en andere kleurtjes komen, en hengsten
, dan heeft hij flink wat verschillende veulens hihi. Maar misschien worden het wel allemaal valk merrie's
Fotsy schreef:Manda maar tobiano kan ook maanogen veroorzaken en zeker met zoveel wit aan het hoofd, ik heb een merrie gehad en die had ook 1 maanoog en was enkel tobiano, geen splash
Maar Linda zegt zelf dat ze tovero is, dat is tobiano en overo. En eerlijk vind ik de aftekeningen ook niet alleen op tobiano lijken.... Ik zou eerst het veulen testen en komt daar frame uit echt beide ouders testen, een van hen moet dat dan hebben.
AnniekSlijk schreef:Manda, gefeliciteerd, ben ook benieuwd. Vind valkjes ook altijd zo mooi!
Pffff wat een zorgen kan je je maken om het grut! Denk je dat de bavalling de grootste zorg is. Maar vind t nu ook echt super stressvol! Drinkt hij genoeg, heeft zij geen koorts, slaapt hij niet te veel, eet zij genoeg, blijven ze netjes binnen de lijntjes buiten. Denk dat ik vannacht maar weer eens goed ga slapen. Afgelopen nacht nog twee keer de wekker gezet om te kijken. Ben nu echt bek af!
Bloed aan de kling heb ik geen ervaring mee.
O echt, zo herkenbaar. Ik ben ook nog super bezorgd haha, drinkt het genoeg enz enz haha, precies hetzelfde. Kan nu ook echt nog niet slapen, de hele tijd kijk ik op de camera.
Bloed aan de kling dacht ik dus dat Mellow vrijdag ook had he!!! Misschien was het toch een teken dat de bevalling gauw zou komen?