Ceasar, het was hier ook een uitzonderlijke situatie afgelopen jaar, Mausi wilde al een aantal cyclussen niet drachtig worden, hengst bleek matig sperma te hebben (dus de gastmerries werden ook niet drachtig), en voordat hij wegging konden we nog 1 poging doen, dus toch geprobeerd, omdat ik anders al mijn geld kwijt was (en dan heb je het over duizenden euro's). Eigenlijk met het idee dat ze toch niet drachtig zou zijn, maar dat was ze dus gelukkig wel

Maar als ik niet mijn eigen stal had, had ik het misschien ook niet gedaan hoor. En in september is het meestal nog mooi weer, dus dan kunnen ze nog lekker even 24/7 buiten hoop ik. En hier staan ze in de winter iig 12 uur per dag buiten, heb eventueel veulendekens liggen als dat nodig zou, dus dat is ook anders dan dat je op een pensionstal staat waar ze maar een paar uur per dag buiten komen. En ze krijgen een stal van 5m x 4.30m, dus dan hebben ze binnen ook de ruimte mochten ze een keer wat langer binnen staan. En ook kunnen ze hier in de schuur nog los als het echt een dag noodweer zou zijn.