Kwam deze nog tegen op de camera. Vond erg mooie pic.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-05-11 19:17
Hele mooie foto Heidie.
Vergeet helemaal op Jenny te reageren, nog gefeliciteerd met je mijlpaal! En je dames hebben al net zo'n hangende tietjes als Neon ze heeft (ja vooruit, nu dus niet meer ). Verschil tussen een fokmerrie en een merrie die eenmalig een veulen krijgt zie je dan goed.
Amandake, zegt je grote teen ook nog iets over de tijd?
weer ff een vraagje van mij , woensdag komt er iemand foto's maken van Rose en Gentle, Rose kan ik wel wassen, maar zou ik Gentle ook kunnen wassen? of wordt dat echt te koud?
Wat vinden jullie? Zal ik vannacht wel of niet bij Lon slapen.. Kwam helder vocht uit haar speen toen ik eraan zat maar ik denk dat haar uier toch nog iets voller moet maar ja.. Het is een voorgevoel dat het er niet is vannacht.. Maar waar doe ik goed aan
Mijn vriend zei dat Lotje er vanmorgen bij lag alsof ze ging beginnen (was op wedstrijd en had al 2x vlak achter elkaar alarm gekregen). Heeft ze al een paar keer gehad. 1e keer dacht ik dat het veulen gedraaid was oid, maar ga er van uit dat hij niet 3x draait. Staat er nu bij alsof het nog wel een week kan duren.
Kwa uier ligt Judith nu mooi voor op Lotje, die zit morgen op 320 dagen.
rebble
Geplaatst: 01-05-11 19:41
Even paar foto's van G... Belia. Vind 'r helemaal leuk!!
Net geboren
Droog
Vanmorgen voor het eerst naar buiten
En d'r wakkere koppie
En de Zirocco die nu 3 weken is en opeens héél groot lijkt!
Gera Belia Weet niet hoe ik dr bij, maar volgens mij heb ik dat wel eens ergens gehoord op tv ofzo
Paint_Lover
Geplaatst: 01-05-11 20:16
Wat een schatje rebble!
Chennai en Dazzle staan gewoon op stal, toen ik terug kwam op stal stonden ze beide op de betonplaat te wachten en Chennai maakte erg duidelijk dat ze naar binnen wilde..... Toen kwam de staleigenaresse voeren en die gooide bij Chennai ook voer neer maar dat at ze niet op! Dus ben ik maar gaan zeggen dat ik ze toch binnen wilde zetten omdat ze anders waarschijnlijk vanavond en anders vanacht over/onder of door de draad heen gaat en dat wil ik echt niet hebben! Kreeg als antwoord: Maar daar is ze morgen wel aan gewend.... Nou neem maar van mij aan dat ik Chennai langer ken dan vandaag! Maar nu staat ze in de allereerste stal ipv in haar eigen stal aangezien haar buurman haar niet met rust laat en toen ze er eenmaal instond (en de brokken in haar bak had ontdekt) was er alleen maar rust! Morgenvroeg mogen ze weer lekker naar buiten....
Ben het met jullie eens dat dit niet gaat werken, ook omdat ze dan zaterdag toch weer op stal moeten en tja, das 2x stress en dat gaat alleen maar averrechts werken.
Nu even foto's op de pc zetten en eens zien of er nog n paar leuke bijzitten.
@Neon: Het schiet ineens wel op bij jouw! @Jenny: Ook ik heb eroverheen gelezen maar gefeliciteerd met de mijlpaal en ook ik ben benieuwd naar buikfoto's @Maseike: Wat ziet mon er toch weer stralend uit!