Wow, wat een leukje Wilmanora! Gefeliciteerd met de dame!
Gem
Geplaatst: 17-03-09 14:47
Mooi groot meiske hoor, tenminste ze lijkt groot!
WilmaNora
Geplaatst: 17-03-09 14:50
ze heeft een omgekeerd uitroeptekentje op haar hoofd, haha, of de letter i.
Ik zal proberen nog een plaatje te uploaden..
Voor alle mensen die zijn geschrokken van de nare dingen die kunnen gebeuren met fokken/bevallen is dit denk ik weer even een reminder dat het gelukkig meestal goed gaat! Efeera is "al" 5 dagen oud en súperbrutaal!
Ze is inderdaad súpergroot Gem, dus als alles goed mag blijven gaan zal ze uitgroeien tot een behoorlijk grote merrie denk ik zo. Weet iemand of daar een "trucje' voor is om dat te meten/voorspellen bij veulens?
Dat is een knappe dame zeg! Inderdaad Victory, even weer de goede vibes!
WilmaNora
Geplaatst: 17-03-09 15:46
dankjulliewel! Ik ben er ook héél blij mee! Hopelijk volgen er nog héél veel mooie en gezonde veulens! MarijeR, ik heb net even naar de foto's van je veulen gekeken, wat een ontzettend knap ding!
Gefeliciteerd met de veulens, gelukkig weer ff goed nieuws, begon 'm aardig te knijpen hiero. De dames zitten nu op ca. 337 dagen. Sofie draagt nu dus al bijna 10 dagen langer dan destijds van haar 1e veulen.
mylittlejoy
Geplaatst: 17-03-09 16:35
Gefeliciteerd met de veulens! Na die nare berichten begon ik 'm toch wel even te knijpen... Gelukkig gaat het ook vaak genoeg goed!
De eerste merrie bij ons is nu een paar dagen over tijd. Maar die geeft nog geen tekenen, dus dat zal nog wel een paar dagen duren voor daar iets naast ligt. Onze eigen merrie zit nu op de 298 dagen...zoooo dicht bij de 300!
WilmaNora wat een super mooi vosmerrie reusje ze heeft een hele mooie kleur voor zover je dat natuurlijk kan zien op z'n nat vachtje nog... Geeft weer goede moet hier