gefeli hoor eindelijk hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gefeli hoor eindelijk hihi 

en daar is ze totnogtoe nog niet mee opgehouden
was te verwachten
maar liever geen veulen en lekker grasjes knabbelen op de wei dan wel een veulen in de halfdroge blub he

Maar officieel word het toch Ducati!
Spannend!
maar helaas heeft ze er geen voorbeeld aan genomen

Hij ziet er mooi uit, maar ze zou nog meer kunnen veranderen niet? Binnenkant uit zichzelf op de foto bijvoorbeeld
Ik tel ook 11 maanden, vorig jaar gingen de dames daar 2 en 8 dagen overheen, de andere bleef er een week onder. 
Geinig, als Wendely een hengstje had gekregen hadden wij hem die naam ook gegeven.
Gelukkig is Pom weer opgeknapt.
Nicole288 schreef:SunnyR: Het bovenste achterbeen steekt gewoon de lucht in als ze ligt? Dan nog zul je tijdens het persen zien dat ze de benen nog meer strekt om kracht te zetten, en je ziet dan ook verschil, dus tijdens een wee en tussendoor. Valt echt wel op
ik dacht ook niet dat ze al aan het persen was, maar ik vond de stelling niet kloppen!
) 
het viel op dat er meer mensen met dezelfde voorbeelden kwamen. Epona had altijd de dag vantevoren melk en dan die nacht een veulen. Het laatste jaar had ze geen melk en beviel ze overdag. 
) 's middags, 's avonds en 's nachts gehad.

Die merries kennen echt het ritme van de dag wel...