oke dan hier is haar eigen topic. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=837528 Ze heeft een nieuw zadel, speciale veiligheidsbeugels, singel, cap voor de kids en een mooi blauw chabrakje, past goed bij haar ogen
hallO! ben maandag wezen scannen voor de tweede keer, veulentje zat er nog mooi en heb het hartje zien kloppen ben erg blij dat alles goed gaat. Misty haalt nog niet echt rare fratsen uit maar soms doet ze een beetje krengerig. kan er wel om lachen
Ik was ook aan het twijfelen Relana scheren of niet, ik doe het nu toch maar niet, ben van plan om tot het eerste weekend van november wedstrijden met haar te rijden, daarna geen wedstrijd meer met haar, dan nog maar alleen lekker thuis hobbelen en de bos op, daarvoor hoeft ze van mij niet geschoren te zijn
ja ze hebben echt vriendschap gesloten nu, gelukkig wel... Ik rijd ook alleen maar in het bos, maar ze is al drijf nat van 5 min. draven als ik niet scheer. En het veulen komt toch pas tegen eind april, dus dan is het haar wel weer aangegroeid.
Peetorlan: ja dat is waar, maar eind april is sjanty vast allang weer dekenloos Ja toch wel een buikje hè, veel vroeger dan vorig jaar volgens mij.
@ Jenny, ah zo lief! garoze en Creamer bij elkaar!!! Deken staat haar goed joh!! IS dat dezelfde als die ik zondag had gezien> Die was toch paarser? Of vergis ik me nu?? Sjant ziet er goed uit zo joh!!
Marlijn: nou idd ze is nu veel dik volgens mij! Maar ze had nu weer lekker veel energie met rijden! De vraag is of dat door de lagere temperatuur komt of doordat ze het minder heet krijgt door het scheren. (of een combinatie van beide )
Riswa: uhh nouja hoe zal ik dit eens beantwoorden.... het is wel en niet dezelfde de kleur is dezelfde, maar de maat niet 175 was toch net tè groot voor haar, dus ze heeft nu een 165 op.
zie hier mieerie's voorbij komen die al een lekker buikje aan het krijgen zijn. Valeur toont nog niets geen buikje, ze is 5 april uitgerekend. ben reuze benieuwd naar de kleine purk, nog een paar maandjes geduld hebben. maar voorlopig gedraagt ze zich ook absoluut niet als een drachtige merrie, energie voor 10, iets te veel naar mijn zin zo nu en dan