Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dreeke.
(En dan zul je zien dat ik het nog vergeet.....
)
) thomas5, heerlijk ventje geloof ik
) en ben naar de stal gegaan tegen half 9, afkoelen en mn zwangere meisjes live volgen ipv camera. mn eten op tafel laten staan, de meesten kennen dat wel
, kom ik binnen, zie ik haar daar liggen, een waterblaas eruit en niet weten wat er aan de hand was (ocharme). ik als een gek naar binnen: 'volg op de cam!!!!' geschreeuwd en weer naar achter, zij stond op en weer neer, de hele tijd, het veulen kwam een stukje eruit en weer naar binnen, het ging haar niet, ik heb de beentjes vastgenomen als ze eruit waren zodat ze niet telkens weer naar binnen gingen en zo haar wat geholpen, manlief stond erbij en we dachten dat het dood was maar het is een hevig ding, binnen het uur was alles achter rug, nageboorte, staan drinken, en een galopje rond mama en zelfs al een bokje overwegen, nooit meegemaakt

)

kan ik niet echt goed zien of het al wat ingedaald is op de flanken!?
Hopelijk stelt ze het allemaal nog even uit.Nicole288 schreef:Neon: Jij gaat hem niet vergeten.. wedden?
Zal niet de eerste keer zijn (volgens mij zelfs de 3de keer
). Donderdag is ook nog eens een stalvrije dag voor mij, vergeet ik het helemaal snel natuurlijk.
Vervelend dat je je schouder uit de kom hebt, lijkt me geen pretje.
Dan kan veulie ook nog maar beter even binnen blijven, zo kun je er ook niet veel mee doen of helpen bij de bevalling.
Als je maar enigszins bijleest kun je het niet missen 
)
gefeliciteerd

Whiz schreef:@trutje! Vochtbult zoals Liberty heeft? Tussen de voorbenen??

trutje schreef:Whiz schreef:@trutje! Vochtbult zoals Liberty heeft? Tussen de voorbenen??
Ik heb een onduidelijke foto