bubbels schreef:We verwachten nog steeds dat het later komt.
Nog maar 12 dagen! Da's ook niet lang meer he! Ze maakt zo te horen nog niet echt aanstalten .... maar ja, je weet het nooit met die gekke merries!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bubbels schreef:We verwachten nog steeds dat het later komt.
elady schreef:Afstappen en daar laten staan![]()
Mac schreef:Hee Bubbels, ik zat net even in de lijst van drachtige Boktmerries te kijken en Pride en Pepsi zijn allebei op dezelfde dag uitgerekend! Whieieieie!! Ben benieuwd wie er eerst gaat!
PS: ik lees het aantal dagen altijd af aan Jeddah's onderschrift. Ik "tel" eigenlijk nooit...
jeddah schreef:JIPPIE!! Ik ben het! Ik kan niet tellen!! Het is vandaag nog maar
13 dagen!! Ik ga snel mijn onderschrift veranderen!!
YEAHHHHHH! Je hebt dus ook nog maar 12 Mac!!!
MissHIS schreef:jeddah schreef:JIPPIE!! Ik ben het! Ik kan niet tellen!! Het is vandaag nog maar
13 dagen!! Ik ga snel mijn onderschrift veranderen!!
YEAHHHHHH! Je hebt dus ook nog maar 12 Mac!!!
Ik moet nog 14 dagen, Rilexta is twee dagen later aan telling dan de jouwe toch? (1 maart, Rilexta 3 maart)
jeddah schreef:
Sim is 2 Maart, dat is gisteren over 2 weken, dus 13 dagen, dus jij vandaag precies 2 weken!! Donderdag 3 Maart!
jeddah schreef:of zou die tel machine niet weten dat we 28 dagen in Feb hebben dit jaar?
jeddah schreef:Veel merries gaan van alles "eng"vinden wanneer ze drachtig zijn.
jeddah schreef:Hmm, ik snap er niks van, als ik op Marije's site kijk dan staat er dat ze 321 dagen drachtig is, dus dan zou het nog 14 dagen moeten zijn.. of zou die tel machine niet weten dat we 28 dagen in Feb hebben dit jaar?
MarijeR schreef:jeddah schreef:Hmm, ik snap er niks van, als ik op Marije's site kijk dan staat er dat ze 321 dagen drachtig is, dus dan zou het nog 14 dagen moeten zijn.. of zou die tel machine niet weten dat we 28 dagen in Feb hebben dit jaar?
Maar als je rekent hoeveel dagen ze nog moet, komt er wel 13 dagen te staan.
Ach... ik vrees toch dat de merries hun eigen kalender wel weer
Dan kan je rekenen wat je wil...
jeddah schreef:@Marije, wat heeft Macy dan meegemaakt? Balen hoor dat ze het zo eng vindt!