Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
baudyh schreef:@sharonindezzz goed in de gaten houden hoor. Want dat is wel nog in de “gevaren “ tijd
Ponytante schreef:Mooie foto's allemaal. Grappig die Elonia, een apart stekelharig schimmel ipv appeltjespatroon. Maar misschien komt dat nog. En anders is ze gewoon anders, en daar is niets mis mee.
Hopelijk waren de buikreacties tijdelijk bij jou Sharonindezz, ik moet wel blij zijn dat het hier allemaal z'n gangetje gaat. De mijne is ook al 18 en heeft het ook een beetje zwaar. Sinds we niet meer rijden is het zuchten wel minder. Met wandelen niet altijd even veel zinmaar meestal loopt ze prima vrolijk naast me.
Qua kamera. Is dus gebleken dat het kerstcadeus-kameraatje niet op mobiel internet werkt, alleen 2,4 of 5 ghz wifi. Stal (familie) heeft wifi maar wil hem niet "lenen". Is een ouderwets stal in management en dus ook in deze, want (behalve als ik een kwaadwillende ben) de risico dat er iets mis gaat als je iemand je wifi laat gebruiken is nogal beperkt. Vroeger zat ik op een stal waar de meneer bij Microsoft werkte, en daar was de wifi (van de familie, geen extra bedrijfswifi) algemeen gedeeld. Hij zou het moeten weten, dunkt me?
Nou is hun stal, hun regels. Maar moet dus iets aanschaffen. Vandaag een poging bij Action, alleen hadden ze de kamera's onder de toonbank bij de kassa. Er is een rij (uiteraard) en eindelijk op mijn beurt gevraagd naar de kamera's. -Binnen of buiten? Binnen dus, en daar hadden ze maar èèn van, met alleen wifi.
Dan niet. Pas in de auto besefte ik, dat "buiten" wellicht wel met mobiele data was geweest. Maar ja, met een rij achter me etc voelde ik me ook bezwaard om heel moeilijk te doen. Dan maar Bol.com & coolblue induiken.
Als iemand een tip heeft (merk of waar gekocht), van een kamera het liefst met eigen simslot, hoor ik het graag.
SharonIndezz schreef:baudyh schreef:@sharonindezzz goed in de gaten houden hoor. Want dat is wel nog in de “gevaren “ tijd
Ja houden het echt goed in de gaten, vandaag was weer alles normaal, heel vreemd, mest was wel nog ietsjes slapper maar niet zo als gisteren,
Hoe is het bij jou?
Elonia ziet er goed uit zeg! Duurt niet lang meer
Edit: zand lijkt mij onwaarschijnlijk, ze heeft recent nog een zandkuuur gehad, maar zeker ook wat om in de gaten te houden
Merries zien er ook bij jou goed uit AM
Babootje schreef:Onze merrie - uitgerekend op 9 februari - staat er nog erg rond bij.
Ze heeft een alarmpje ingenaaid gekregen en de camera staat aan. Spannend allemaal weer.