Gefeliciteerd baudy!
Alicelover. Mooie combinatie! En vooral die schimmel
Esmeralda vandaag 99 en Wild Thing 134 dagen drachtig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik plaats wel meer over de combi's wanneer ik terug ben.
merrie van jou is wel echt rood trouwens, jeetje.AM_Horses schreef:Balen Noisy![]()
Gefeliciteerd baudy!
Alicelover. Mooie combinatie! En vooral die schimmel![]()
Esmeralda vandaag 99 en Wild Thing 134 dagen drachtig
Knolselder schreef:Heel sloom internet op vakantie dus kon niet alle pagina's bijlezen. Maar even een ego: 1 wachtbankje minder. Charlie is drachtig gescandik plaats wel meer over de combi's wanneer ik terug ben.
Gelukkig toch 2 veulentjes. Een 3e is nog af te wachten. Het zit niet helemaal mee met de paardjes dit jaar, dus ben al erg blij met 2!
Gefeliciteerd als er nog drachtigen zijn bijgekomen ondertussen!

Al zijn die van mij wel de donkere vosversie, niet zo rood als de merrie die ik voorbij zag komen. Al vind ik dat ook schitterend!
Ik had altijd een hekel aan de kleur rood/oranje. En nu heb ik een vriend met rood haar, een rode auto, een oranje hond (toller) en een vossen paard whahaha! Alhoewel ik niet zo’n fan ben van vos vind ik mijn merrie altijd wel heel knap
Edit.. Geen enkele vos hengst ook gebruikt dit jaar
Maar alsnog wel kans op vos. hengstenveulen van dit jaar komt uit dezelfde combi, bruin x bruin =vos. En ik heb ook nog een vos shabrack hengst appaloosa gebruikt op een zwarte merrie. Zij kreeg vorig jaar ook een vos uit een vos kwpn vader.
en heb al even in je profiel gekeken, maar wie is Mo
. Hier nog een vossenfan. Mijn collectie bestaat uit deze merries: