En gister was onze stalruiter terug van vakantie en die wilde natuurlijk ruben uitproberen,dus weer een filmpje. Was wel knap van dr, want ze heeft nog nooit eerder op een echt geschoold paard gezeten. http://www.youtube.com/watch?v=H5xx68QpdgM
Maverick: Wat kan je merrie mooi lopen! Goed gedaan van je stalruiter ook!
Kwal
Geplaatst: 21-08-10 15:09
Volgensmij is dat niet Maverick's merrie Dat is Ruben, een handelspaard dacht ik
Ik heb zoals ik zei nog geen vaste namen. Gewoon een papier boven me bed, en als er een leuke in me opkomt kan ik hem opschrijven Dan kan ik degene uitkiezen die het beste bij het veulie past
ja he,best raar gevoel eigenlijk...dit jaar maar 1 merrie waar ik mee mee kan doen hier. altijd 2 gehad maar dit jaar was winoa niet gelukt,die werd zo slecht hengstig...
achja,volgend jaar maar 1 veulen voor de verkoop. heb momenteel nog een hengstveulen te koop.
ik zie trouwens dat ik nog steeds niet op de lijst sta...richards lady pepper x sandy,s simba- 22 mei
Steffi_H
Geplaatst: 21-08-10 19:33
xDonja: Ow, ik dacht dat het haar nieuwe aanwinst was?
Inowa: Ik dacht dat je een pb'tje moest sturen om in de lijst te geraken.. Leuk dat pepper weer drachtig is en er nog steeds goed uit ziet! Jammer van winoa. Misschien had ze een rustjaartje nodig.
Tarinka begint wat boller te worden de laatste week. Deze week was ze erg chagrijnig, maar dat is nu ook weer helemaal over. Hormonen zeker Aan kelsey is niets te zien, die heeft een mega grasbuik. Ik denk dus niet dat ik snel iets zal zien bij haar..
Met mijn drachtige merrie gaat het goed en lekker dominant is ze door de dracht haha. Ze is wel kreupel links voor terwijl ik net morgen een fotoshoot zou hebben met der. Dat worden als ze morgen nog kreupel is wandelfoto's dus. Ze liep in de bak super en gewoon zuiven en we gingen naar buiten en ze loopt niet goed en schommelend voelt het ook toen je erop zat. Morgen weer even kijken dus.
Vandaag voor het eerst weer mijn dik buikje gereden . Ze deed het uitstekend. Beetje onwennig mss nog wel, maar geen kont in de lucht met aangaloperen en zelfs buiten de bak geweest, en ook daar even een draf en galopje . Ze ziet er trouwens erg goed uit op dit moment. Helemaal blij dat ze weer thuis staat dus.
zo vanaf nu ga ik ook weer lekker mee kletsen in het DBT. Inowa pepper ziet er echt nu echt goed uit, hopen dat het dit jaar goed blijft gaan. Het veulen van zuhra is er nu net een weekje af, eerste dag had ze wat last van het uier maar verder is het super gegaan. Geen enkele keer naar elkaar geroepen etc. Inmiddels begin je al weer aardig goed aan zuhra te zien dat ze drachtig is. Pas 3 maanden maar haar buik is al weer duidelijk zichtbaar, ben bang dat het weer zo'n zware dracht gaat worden. Niet dat ik het erg vind om met 7 maanden dracht te stoppen met rijden hoor, integendeel. Ik ben meer iemand die lekker wil wandelen met het paard dan rijden .
Cynthia82
Geplaatst: 22-08-10 11:59
Welkom Ineke!! Wat fijn dat je merrie geen last heeft gehad van het afspenen van haar veulen. Ik vind het altijd zo zielig voor mijn merrie.. Hoewel ze één dag roept en dan is het ook wel klaar, maar toch..
Hopelijk heeft je merrie dit keer een minder zware dracht