idd kaarsjes blijven branden hier, en de duimen blijven draaien! veel sterkte joto voor jou de kleine maar zeker ook voor de mama!
Gem
Geplaatst: 18-02-10 11:15
Ik dacht ook dat de paarden van jou waren, Joto. Heel veel sterkte met de beslissing .
Joto
Geplaatst: 18-02-10 11:17
Ze zijn van een eigenaar, maar ik doe alles, dagelijkse verzorging, begeleiden met bevalling enz, dagelijkse gang van zaken op stal. We spreken wel van "mij", ik mag dus ook de keuzes maken.
jolandje
Geplaatst: 18-02-10 11:21
joto heb je ook nog paarden van jezelf dan? of zijn het allemaal "verzorgpaarden" ?
Laarski
Geplaatst: 18-02-10 11:23
Heeey Joto.. jeetje meid, lees ik net het goede nieuws bij Boktveulens 2010.. kijk ik hier, gaat het helemaal niet goed.. Wens je heel veel sterkte.. en zorg ook goed voor jezelf..
Jeetje Joto. Wat een pech ! Echt verschrikkelijk dat dit jou moet overkomen. Ik duim heel hard voor de kleine! Hoop dat het allemaal helemaal goed komt
Joto heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat ze het red. We denken allemaal aan je, hopen dat dat je een beetje steun geeft.
Diane_Basje
Geplaatst: 18-02-10 12:53
Gister weer een mijlpaal, Rosa was 240 dagen drachtig. Dus nu aftellen! We hebben geprobeerd om foto's te maken in een binnenbak, zonder flits, om 23.00 's avonds (was wel licht aan, maar de kwaliteit is toch knudde). Wilde ze toch even delen, al valt het me wel op dat ze veel minder dik lijkt op de foto's dan in het echt, hebben jullie dat ook?
Zaterdag gaan we nog een foto-poging wagen, bij daglicht met de goede camera. Voorlopig moeten we het hiermee doen.
Pff Joto wat erg! Hopen dat ze de operatie doorstaat...hoeveel kans heeft ze? Lees al de hele ochtend mee,maar was nog niet in de gelegenheid te posten.Kan via mn mobiel niet inloggen..