je hebt inderdaad wel heel veel tegenslagen.En jou vraag over de peneceline zou ik inderdaad even navragen bij de Da.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joto schreef:Ben alleen vergeten te vragen of het kwaad kan, dat de merrie penicilline krijgt, en veulen drinkt.. Weet iemand dat of niet? Anders moet ik zo ff bellen.. Als dat wel zo is.. Dan hebben we dus een probleempje aangezien Dessa nog maar 2,5 maand is

Joto schreef:I hope so.. De lol gaat er snel vanaf zo.. Ik heb alles voor die merrie over, maar ze moet zelf ook ff mee werken..
Ben alleen vergeten te vragen of het kwaad kan, dat de merrie penicilline krijgt, en veulen drinkt.. Weet iemand dat of niet? Anders moet ik zo ff bellen.. Als dat wel zo is.. Dan hebben we dus een probleempje aangezien Dessa nog maar 2,5 maand is

Maar na mezelf een paar dagen zielig gevonden te hebben, heb ik mezelf ook maar weer een rotschop gegeven
Mijn insteek is toch altijd wel dat je je niet beter gaat voelen van jezelf zielig vinden, eerder rotter.

Dus terug naar de kliniek om af te keuren. Maar daar bleek het niet de voet te zijn, de nek leek beperkt dus behandeld met manuele therapie en weer verder. Ging 2,5 week goed en toen was hij weer slecht. Dus weer naar de kliniek met het idee om af te keuren..... Maar daar was hij te goed aan de longe om af te keuren maar onder het zadel veel te slecht om te rijden.
Mijn veearts is zelf ook manueel therapeut en heeft hem dus behandeld. Gezien de slechte prognose en de hoeveelheid pijn die hij af en toe heeft, durf ik ook niet zo goed iemand anders met hem aan de slag te laten gaan 
Heb de veearts daar heeeeeel vaak bij gehad met de mededeling "Nee sorry, maar ik weet het weer niet" 
Daar sta ik altijd voor open

Dus hopelijk met 3 week weer onder het zadel
Ik sta volkomen achter osteopatie 
Richtje schreef:@Bubsj, mijn merrie verandert vrij snel. Voor de 17 dagen scan was ik er al van overtuigd dat ze drachtig was
Maar afgezien van geen hengstigheid meer toont ze nog niet veel. Alleen vind ik haar wat aanhankelijker tegenover andere paarden.. 
hiboune schreef:kreeg net de da rekening binnen voor de castratie van de 2 shetten
402.84 euro
pfff
Joto schreef:Ik baaaaaaaal zo onzettend nu.. Echt kan wel janken nu.. Mocht van de baas een daggie vrij, wat ik nu wel kan gebruiken..
Komt vast goed
Je hebt hierna vast de pechkaart vol en dan alleen maar geluk. Dus huppa met een grote bak ijs op de bank! 
Richtje schreef:Willen jullie morgen ook een beetje voor mij duimen?![]()
Moet weer met mijn ruin naar de kliniek......
Ik duim
Wat verwacht je zelf?