Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Whiz schreef:@Miran.. Maiden merrie aan het uier te zien?? Die wordt nog een stuk dikker hoor!!
Nicole288 schreef:Miran: er zijn veulens die je bijna nooit ziet bewegen, er is geen wet die zegt dat je het zo vaak moet zien, bij Upona heb ik nooit wat zien of voelen bewegen. Wat kijkt je merrie volmaakt tevreden op die foto’suiertje moet nog wel wat veranderen, die speentjes spelen nog verstoppertje
Miran schreef:Staat er niet iets wat stoort?
Wij hebben er ook even over gedaan om erachter te komen dat de silo het draadloze netwerk (naar de computer van de boer) verstoorde.
Nicole288 schreef:Wat denken jullie dat ik nu toch zag! Chello drinkt stiekem mee bij Hes! Ik dacht het een tijdje terug al gezien te hebben, toen was het bijna donker, Frannie stond zelf ook bij haar mma om te drinken en Chello stak er zo zijn neus eens onder. Maar nu had ik upona en chello terug in de wei gezet na het scannen, ik kom terug met een ander paard en meneer stond heerlijk te lurken. Hes keek zo eens om en vond het gewoon goed. Geen wonder dat ie er zo lekker gevuld uit ziet
jennyk schreef:dreeke: zooo joh, bah zeg hopelijk voelt ie zich snel weer beter. Ik zal voor je duimen!
Maseike: dat is idd vreemd dat ie het een tijdje terug wel deed en nu opeens niet! Ik hoop dat manlief het probleem vind en kan oplossen!