Ik ben vandaag weer meegeweest naar de paarden en heb dikke berta bekeken.
Mijn man doet iedere ochtend onze paarden omdat ik op dit moment niet de gezondste blijkt te zijn.
Ik heb haar gepoetst en daarna lekker het laantje wat afgelopen, toen ze stopte om wat te grazen bekeek ik haar uier en dat bleek verdubbeld te zijn en dat in een paar dagen tijd nou daar schrok ik toch wel van.
Sommige bij ons op stal hebben zoiets van nou nou die draagt haar tijd niet uit en daar reageerde wij simpel op omdat dat te vroeg is om te kunnen zeggen, nu weet ik het toch ook niet meer zo zeker en houdt er toch maar stiekum rekening mee dat ze wat eerder zou kunnen komen.
Ze is dus rond 2 a 3 februari uitgerekend en als ze het dan toch eerder moet doen dan graag op de verjaardag van mijn dochter nl. op 28 januari ( zou heel leuk uitkomen)
Ze heeft lekker genoten van haar wandeling en was weer net zo heet als anders dus daar is geen verschil en geeft aan dat ze het niet verkeerd doet, het is haar eerste veulen en ze heeft een tijdje geleden niet zo goed getiert dus ben ik hier blij mee.