dat ken ik, je moet ook steeds breder gaat gaan zitten ach ja, straks ga ik wandelen niet omdat holly me niet kan dragen, maar omdat ik mijn benen niet verder uit elkaar krijgt haha
En dan nu.... *tromgeroffel* De Dikke Buiken Foto's van Tinkerbell op 105 dagen van het einde
(Heeft wat langer geduurd...Ik had gisteren 322 foto's gemaakt )
Buikje rechts, in de wei
Uier (nouja, meer wintervacht dan uier )
Buik links, op de wei
Buik rechts, 's avonds op stal
Buik links, 's avonds op stal
Uier, zeer creatief gefotografeerd
Ze was ZEER chagrijnig. Ik heb haar extra voor de foto's wat gepoetst en daar was madam helemaal niet blij mee. Gelukkig doet ze niet echt iets, maar ik wel vaker haar tanden zin flitsen dan me lief was en owee als ik met de camera aankwam....
Haha, Holly het is niet dat ik haar niet graag knuffel ofzo, maar ik vind dat onafhankelijke dat ze over zich heeft juist zo leuk De hormonen spelen weer op hoor bij haar, ze maakt heel weer putten in de stal, kan niet beslissen aan welke kant ze graag haar hooi heeft (met als gevolg dat ze haar berg hooi 3x rond de stal verplaatst voor ze een leuk plekje ervoor vindt )
Frenia, wat een buik al zeg!! En die uierfoto's heb ik vorig jaar ook een tijdje op moeten oefenen voor ik die goed in beeld kreeg Haar uier lijkt wat gevuld al? Gonnie's uier is trouwens nog steeds niet helemaal leeg van het vorige veulen, terwijl dat er nu toch al een maand af is. Er staat geen druk op en het is ook niet veel meer of niet warm dus maak me er niet teveel zorgen over...
Tinky's uier is altijd vrij groot, dus ik denk dat het vooral aan haar ligt. Al vind ik zelf ook wel dat hij in vergelijking met vorig jaar, voor deze tijd erg groot is... Verschil is natuurlijk dat ze in 2004 geen veulen had gehad, in 2005 wel. Maar dat was al eens eerder het geval (veulen in 2001 en 2002) en toen (2002) had ze bij mijn weten toch ook zo geen dikke uier... Volgen jullie nog?
Vind ook dat ze al een dikdik buikie heeft Helaas is de mijne dus niet zo knuffelig
@pauk ook jouw paardje heeft al een echte mama buik. gaat goed zo te zien.wat heeft ze op haar vacht,lijken wel korstjes? kan ook aan de foto liggen hoor ben wel een beetje jaloers op al die paardjes in de sneeuw. tis hier wel erg koud en een mooi zonnetje maar geen sneeuw te zien.
Wauw, Pauk, da's een mooie buik, mooie foto's trouwens.
Ik zie aan Moor d'r uier nog helemaal niets! T'is dat ze steeds dikker wordt, anders zou ik eraan gaan twijfelen of ze nog wel drachtig is.... Ze heeft energie voor 10, loopt op het moment voor haar doen super en is naar mij toe erg lief. Naar de andere paarden is ze een draak, dus zwanger karakter.
Het is voor martina haar 1e veulentje. Ik ben echt benieuwd wat eruit komt. Want de eigenaar kon kiezen uit een bonte, een zwarte of een bruine hengst.
Martina is van zichzelf altijd stevig geweest. Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik dat het een groninger was maar het is toch echt een kwpn'er
Martina is zelf 12 jaar. Helaas staat ze met atrose waardoor ik er niet zo vaak op kan rijden. Ze is ook beleerd voor de kar
Dank je, maar toch is dat raar dat je ze daar wel ziet, want in mijn profiel staan ze op dezelfde manier gelinkt als hier. In ieder geval is er nog weinig verschil met die foto van 5 maanden. Met 6 maanden was ze duidelijk dikker, maar nu staat ze dus een beetje stil. Geeft niet, het veulen laat zich voelen en zien, dus het zit wel goed. Optimistisch blijven!
@Terorita: ze heeft er altijd wel last van (nogal een wisselachtig en weinig mensvriendelijk humeur) maar nooit zo extreem (met happen en benen opheffen en dreigen enzo) als nu, dus ik denk wel dat het aan de dracht ligt. Anders heeft ze wel wat gevoelige plekjes maar trekt ze zich verder niks van poetsen aan, gisteren zag ze de borstel nog maar haar richting uitkomen en de oren gingen al naar achter
@Pauk: lekker buik seg!!! is ook al de moeite
@ChristaMoor: nog niet echt dik, maar toch ook al een bolling te zien hoor