Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
gemske schreef:Sammie..pssst... er staan twee camera's op Macy
gemske schreef:Marije, kun je niet een muurschildering maken?
MarijeR schreef:Maar bij de ene cam heb je linksonder in beeld een stukje muur en bij de andere cam rechts onder
Nienke schreef:*ziet een verdachte bobbel in het laminaat waar gegrinnik vandaan komt*
hoera schreef:Marije hoe lang was het vorig jaar ook alweer dat Macy melk drupte voordat ze echt haar veulen eruit poepte??
hoera schreef:Marije hoe lang was het vorig jaar ook alweer dat Macy melk drupte voordat ze echt haar veulen eruit poepte??
gemske schreef:MarijeR schreef:Maar bij de ene cam heb je linksonder in beeld een stukje muur en bij de andere cam rechts onderveel te moeilijk. Teken maar een mooi plaatje van een veulen op de muur. Dat brengt Macy misschien op een idee.
ThePast03 schreef:Hoera willen we dat weten?
MarijeR schreef:hoera schreef:Marije hoe lang was het vorig jaar ook alweer dat Macy melk drupte voordat ze echt haar veulen eruit poepte??
6 dagen, waarvan de laatste 3 dat de melk eruit spoot...
TJTlover schreef:heej
ik zit al een tijdje mee te kijken hier, maar kon steeds niet aanmelden.![]()
dus ik ben nieuw hier![]()
en ik heb nog steeds geen bevalling gezien....
Want ik mag dr niet s'nachts op zitten, en sóchtends ook niet...en dan moet ik ook nog naar school![]()
maja, nu kan ik teminste eindelijk wat posten !!
TJTlover schreef:heej
ik zit al een tijdje mee te kijken hier, maar kon steeds niet aanmelden.![]()
dus ik ben nieuw hier![]()
en ik heb nog steeds geen bevalling gezien....
Want ik mag dr niet s'nachts op zitten, en sóchtends ook niet...en dan moet ik ook nog naar school![]()
maja, nu kan ik teminste eindelijk wat posten !!