Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iris82 schreef:Wat een geweldige verhalen alweer van alle bezorgde aanstaande oma's.
!
. Hij kan!
jeddah schreef:Ze wachten gewoon op beter weer!!
. Oh oh
.
. Tuttebel...
jeddah schreef:Vanmorgen haar Vulva maar niet na gekeken, ze was mega pitbull en ik nog niet helemaal wakker, dat vraagt om ongelukken. Tuttebel...
Kelan schreef:@ Mac, ik ben gisteravond naar de Wendhorst gereden (bij oma op bezoek geweest), dus ik gluren of ik kon zien waar jullie paardjes stonden, tot ik me herinnerde dat je zei dat het van de weg af niet te zien was
) kijken.
...
).
. Maar kent ze die birth alarm nog niet, ik bedoel.. ze heeft nu toch al een aantal keer een veulen gehad?
. Lekker elke dag een beetje prullen, zij vindt het (volgens mij) heerlijk *zolang ik tussen die voorbenen uit blijf
* en ik ook
.

Tinne schreef:Marije; succes alvast met oefenen... Maar kent ze die birth alarm nog niet, ik bedoel.. ze heeft nu toch al een aantal keer een veulen gehad?
, daar waar we dus terug kunnen daar ging ze gister heel erg verwachtingsvol staan kijken zo van: hallooo hier moeten we heen hoor.
) en vanaf 27 April zou het kunnen komen volgens haar. We rijden nog een maandje door qua les en mag zo zachtjes aan gaan toe geven aan het staken. Er is natuurlijk wel een verschil tussen staken en staken en dat heb ik ook wel door. De ene dag is ze niet vooruit te branden en dan ga ik gewoon naar buiten, de andere dag is ze de eerste 5 minuten erg sloom en dan ineens fris, dan moet ik gewoon doorrijden. Tis maar net was ze zelf aangeeft.
elady schreef:Zouden jullie even mee willen rekenen. Ze is 27 juni geinsemineerd en was gelijk drachtig. Dan is ze toch rond 27 mei uitgerekend
Vervolgens het stuk naar huis in een soort dribbelpas afgelegd, omdat mevrouw zo graag terug wilde.
en de status: