Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Wat voor combi's heb je Baudyh?
Seven schreef:Gefeliciteerd baudy
Was de eerste op het zuidenveld
SparkYY_8 schreef:Balen noisy... hoeveelste ronde was dit? En denken ze een oorzaak te weten waarom het weer niet gelukt is?
Fotsy schreef:Balen noisy maar goeie beslissing. Dat diepvries zal beter pakken als ze net geveulend heeft. Das toch mijn conclusie als ik zo rond me heen hoor.
Ohhhh en Mo,nou ja die komt ook in aanmerking voor volgend jaar, 1 of misschien zelfs 2 merries. Hij lijkt me ook zo een leuk karakter te hebben.
Noisy schreef:SparkYY_8 schreef:Balen noisy... hoeveelste ronde was dit? En denken ze een oorzaak te weten waarom het weer niet gelukt is?
Nee, niet echt. De eerste keer is ze wel even drachtig geweest dus het zou moeten kunnen maar helaas. Diepvries is gewoon een stuk lastiger. Op de kliniek stelden ze ook al een hengstenwissel voor en dan levend zaad ook. Dit was de 3e keer trouwens.Fotsy schreef:Balen noisy maar goeie beslissing. Dat diepvries zal beter pakken als ze net geveulend heeft. Das toch mijn conclusie als ik zo rond me heen hoor.
Ohhhh en Mo,nou ja die komt ook in aanmerking voor volgend jaar, 1 of misschien zelfs 2 merries. Hij lijkt me ook zo een leuk karakter te hebben.
Ja, wie weet. Ik waag me er in ieder geval niet meer aanZat leuke hengsten die wel levend zaad afsturen.
Ik had Mo ook al voor volgend jaar op de planning staan, alleen is dat nu een beetje vervroegdAls het komende veulentje bevalt ga ik waarschijnlijk nog wel een keer voor Mo