Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:Kabayo schreef:Omdat Abby weer haar normale gedrag terug heeft.. Oftewel, slaat de muren weer uit de stallen
Zo dan, wat een lieverdje....
Dat wanneer ze op stal staan, het tussenschot bijna eruit knalt. Kabayo schreef:Ik duim met je mee paardje!
Xpenny we moeten de da nog bellen, maar enkele paarden krijgen eind augustus een enting. Ik denk dat we dan direct gaan scannen. Dan zijn ze er toch
)
nu kwam dit niet als verrassing. Ze moest toen vrijdags eigenlijk geïnsemineerd worden, maar toen ontvingen we dat levenloze sperma. Zaterdagochtend was het eitje weg, ze is toen 's middags nog wel geïnsemineerd met nieuw sperma maar ik denk dat we echt te laat waren. Het vertrouwen dat het nog lukt dit jaar is nu wel een eind weg kan ik jullie zeggen

. Suzie is trouwens nog steeds zo dik nu, vreemd hoor, ze was voordat ze naar de hengst ging zo mooi slank. Misschien ook door hormonen? Ze staat maar een uurtje of 3-4 op de weide, verder paddock (en dus hooi).