Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vulina schreef:Ik heb onze website zonet compleet vernieuwd.
Willen jullie eens kijken of het voor jullie duidelijk is zo?
http://www.doniahoeve.nl
Vulina schreef:Lastige is vooral dat het op laptop niet zo is, maar op de mobiel wel...
Esther28 schreef:Yessss gister de (dik) 30 dagen echo gehad en er zit een mooi levend vruchtje en we noemen haar/hem erwtje.
hinte schreef:Gipsy heeft vandaag netjes afgeslagen!
Over 14 dag schouwen, nu maar heel hard duimen dat ze drachtig is!
Esther28 schreef:Vera is zo fijn met rijden sinds ze drachtig is.. heel ander paard, ook heel knuffelig naar andere paarden terwijl ze normaal behoorlijk bitchy is.
Joyceee86 schreef:Hier zullen we het niet van dichtbij meer meemaken, de boer is gister overleden
Liaan schreef:Vandaag mijn merrie in de Z1 gestart en winst, dus meteen officieel Z geklaseerd
Vulina schreef:Morgen de laatste insemineren![]()
Zou erg fijn, alle 3 drachtig! Ik verwacht nog één te dekken na dat die hopelijk deze week een veulen heeft gekregen.
Dan die in de veulen hengstigheid dekken, dan hebben we volgend jaar 4 veulens in 4 weken
celine14 schreef:woensdag is mijn merrie weer geinsemineerd, vrijdag was het ei mooi weg maar zat er aan de rechterkant ook een mooi ei dus daar zaterdag op geinsemineerd, vanochtend was dat ei ook mooi weg alleen een beetje vocht, daarvoor gespoten.
nu is het dus weer spannend afwachten!! hoop niet dat ze me weer zo voor de gek houd als vorige keer
Neonlight schreef:Helaas, niet drachtig, groot ei en baarmoeder slap. Ga nu zo weer sperma halen, gelukkig heeft de hengst vandaag nog niet gesprongen. Met de koerier zou het pas morgenavond hier zijn (fijn als je op het einde van de route woont, dan komen ze tussen 19 en 20 uur pas).
Superservice bij Du Bois dus!
Murosch schreef:Helga is zaterdag hengstig gespoten en ik ga morgenochtend checken hoe het ervoor staat qua hengstig worden. Hopelijk is het dan zover, dan kunnen ook wij voor de nieuwe ronde.
Dustinlover schreef:Hier wilde ik fab vandaag dekken want ik had de vorige dagen geen hulp en zou nu dag 4 zijn.. Vanmorgen nog hengstig en nu niet meer... Dus of ik heb het niet snel genoeg gezien, of ze had maar een hele korte cyclus.. Nou maar weer 18/21 dagen wachten en dan nog een keertje en anders is het voor haar jammer. Heb er 7 dragend dus is ook meer als zat, maar deze combi zou toch nog een keer leuk zijn
Vulina schreef:Ik heb onze website zonet compleet vernieuwd.
Willen jullie eens kijken of het voor jullie duidelijk is zo?
http://www.doniahoeve.nl
AnniekSlijk schreef:Zolex is woensdag en vrijdag weer geinsemineerd. De uitslag van de kweek was zaterdag binnen geloof ik en ze was idd vui. ze is vandaag gespoeld. ei was wel weg vandaag. Ik heb geen ervaring met spoelen. Dacht altijd dat dat voor het insemineren moest. (mijn hoofd heeft nu nu het idee dat alle sperma en het ei er ook uit gespoeld zijn, maar een dierenarts zal het wel weten). Iemand meer ervaring met spoelen?
Vulina schreef:Fotsy schreef:Vulina je website ziet er goed uit hoor en goedkoop amai hier in belgie pfff alles is hier veel duurder.
Daarom hebben we ook best wel wat Belgische klanten vermoed ik!
Bedankt allemaal, dat jullie de tijd even hebben genomen er naar te kijken! Ik ga er mee aan de slag
AnniekSlijk schreef:Goeroe: ze is zondag nog een keer gescand. Ze doen t om de dag. Vrijdag geïnsemineerd en zondag was het ei weg. In theorie zou het ei en het sperma elkaar tegengekomen moeten zijn.
Mijn voorkeur gaat ook naar een hengst, maar een merrie heeft ook zo z'n voordelen.
celine14 schreef:Vulina schreef:
Daarom hebben we ook best wel wat Belgische klanten vermoed ik!
Bedankt allemaal, dat jullie de tijd even hebben genomen er naar te kijken! Ik ga er mee aan de slag
Hebben jullie veel klanten die regelmatig komen kijken? Het meeste komt denk ik misschien eens of 2 keer per jaar kijken? Helemaal als ze vanuit België moeten komen