Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manda schreef:Alleen valk ja! Wel wat donkere vlekken op de kont maar dat hoort denk ik bij valk. Geen appie maar ben super blij met een valk merrie![]()
Echt net geboren, nageboorte moet nog af en drinken enz. Maar staat al. Moeder had het even binnen 10 minuten gedaan zonder druppel zweet, super merrie!
[ [url=m/GTKL0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manda schreef:Linda hij is echt heel leuk!!!
Dacht al niet gewoon tobiano, maar van welke ouder komt het overo dan? Volgens mij wist je zelf niet dat er kans op overo was gezien je topic en de kleurkansen die je daarin noemt :-p. En is het splash of frame overo? (Ouders hebben geen blauwe ogen toch? Lijkt het me meer op frame...)
Als een van de ouders frame overo is zonder dat jullie het wisten is het wel belangrijk te testen welke van de twee hè(voor het fokken in de toekomst en lethal white)
OnzeToppers schreef:Manda schreef:Alleen valk ja! Wel wat donkere vlekken op de kont maar dat hoort denk ik bij valk. Geen appie maar ben super blij met een valk merrie![]()
Echt net geboren, nageboorte moet nog af en drinken enz. Maar staat al. Moeder had het even binnen 10 minuten gedaan zonder druppel zweet, super merrie!
[ [url=m/GTKL0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd! Hoeveel dagen was de moeder?