Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ponyparadijs schreef:Wanneer beginnen de buiken te groeien?
Mijn merrie is nu 135 dagen drachtig en ik zie nu toch echt een buik.
Eigenlijk denk ik dat dat te vroeg is.
Maar misschien is het wel normaal
Al_Zawraa schreef:Fijn dat alles goed gegaan is, heerlijk zo'n makkelijk veulen
Nee, Hala is vorig jaar verkocht naar Hongarije, moet zeggen dat ik er soms nog wel spijt van heb, maar ze heeft het daar erg goed, en ik heb nu een jonge SE merrie, en je kan natuurlijk niet alles houden, helaasEn als ze ouder zijn dan 15 wil ik ze eigenlijk sowieso niet meer verkopen, dus vandaar dat we vorig jaar die keuze gemaakt hebben. Haar zoon, Fardani, heb ik nog wel (van Ansata Nile Echo) en hij is echt heel gaaf aan het worden.
Daarnaast heb ik nog een hengstje uit 2011, zoon van DF Najib (DF Malik Jamil) en uit El Waha Martaba (Madkour I). Hem heb ik toen opgehaald op de dag dat Rahnanah overleden is, heb hem toen dus door alle emotie nooit echt goed bekeken, maar achteraf bleek hij bomvol wormen te zitten (zijn er 200 binnen 24 uur uitgekomen..), daarna was hij moeilijk weer op gewicht te krijgen, waardoor hij een enorme achterstand heeft ontwikkeld. Sinds april staat hij bij mij thuis (daarvoor bij Ylona (Shamal Arabians) omdat ik geen plaats had) en hij begint nu toch aardig op te knappen, al ziet hij er in zijn wintervacht weer verschrikkelijk uit.. Hij blijft in ieder geval hier totdat hij er echt weer goed genoeg uitziet.
En dan heb ik nog een hele leuke ruin uit Aziza van Monther Al Nasser, die staat te koop.
Fardani (http://www.dar-aziza-arabians.com/colts-fardani-g.html)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Majdiy (http://www.dar-aziza-arabians.com/colts-majdiy-g.html)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Citaat:De Bokt.nl veulenverkiezing gaat weer van start!
Tot zondag 3 november, 12.00 uur, kunnen de hengst- en merrieveulens van Bokkers opgegeven worden voor de verkiezing.
Daarna zal het stemmen beginnen in aparte stemtopics.
Vorig jaar werden er meer dan 3700 stemmen uitgebracht op de merrie- en hengstveulens.
Uiteraard hopen we dit aantal dit jaar weer te evenaren!
Het opgeven van de merrieveulens kan hier:
[KS] Bokt merrieveulen 2013! Geef hier je veulen op!
Het opgeven van de hengstveulens kan hier:
[KS] Bokt hengstveulen 2013! Geef hier je veulen op!
Na het sluiten van de opgave topics kan er 14 dagen gestemd worden op alle opgegeven veulens.
Op zondag 17 november sluiten de stemtopics en zal de uitslag bekend worden gemaakt.