Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
essiesilly schreef:haha jullie zijn er vroeg bij!!! ik heb wel een beetje een lijstje maar echt weten doe ik het nog niet (en veranderd dan toch nog 10 x) het moet met een G beginnen maar vind het wel leuk als er Light in staat als het een merrie is (moeder heet highlight) dusss ideeen?
Al_Zawraa schreef:Jeetje, wat zijn jullie vroeg met namen!
Hier wordt de naam pas gekozen als het veulen er is. Meestal heb ik al wel een naam in mijn hoofd, maar dan wacht ik eerst even af of het ook bij het veulen past. Ik moet zeggen dat ik Rahnanah's naam wel al een tijdje in mijn hoofd had, ik had ook geen hengstennaam dus maar goed dat het een merrie wasen deze naam bleek ook perfect bij haar te passen.
ubimone schreef:Gefeliciteerd Essiesilly!!!
Lees net dat stal roelofs fokker van het jaar is.... dus ga nu heel hard duimen dat t veulentje gezond ter wereld komt.... ben stiekem wel trots op hun. heb daar stage gelopen en ken alle mensen die daar werken dus persoonlijk... echt keileuk....
Cynthia82 schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaa........ Nog meer wassen!!![]()
Dais heeft 37,5% kans op een valk, maar 50% kans op een palomino.. Je weet wat dat betekent..... Wit, wit, wit...
Ik zie in je profiel dat ze kan buigen, wat een stoere foto!!!
ps Er staat nu in je onderschrift 112 dagen drachtig op 12 augustus, moet dat niet 20 augustus zijn?
Neonlight schreef:Over namen ga ik pas nadenken als het veulen er is eigenlijk. Hoewel ik afgelopen jaar al een naam had voor een bruin appaloosaveulen, en er kwam dus een bruin appaloosaveulen. Wellicht als er nu een appaloosa hengstveulen geboren wordt dat ie Reedhill's Dot Com II gaat heten. Volle broer was dus Reedhill's Dot Com, en die is er helaas niet meer. Die duitsers doen dat ook zo met de hengstveulens, en de hengst die ik gebruikt heb is een duitse hengst, dus wellicht dat ik gezellig mee doe met de oosterburen.
Charaz schreef:Cynthia82 schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaa........ Nog meer wassen!!![]()
Dais heeft 37,5% kans op een valk, maar 50% kans op een palomino.. Je weet wat dat betekent..... Wit, wit, wit...
Ik zie in je profiel dat ze kan buigen, wat een stoere foto!!!
ps Er staat nu in je onderschrift 112 dagen drachtig op 12 augustus, moet dat niet 20 augustus zijn?
En de overige 12,5 % dan?