hiboune schreef:Monique misschien dat ik het gemist heb maar weet je al of de jouwne drachtig is?
Nee, weet nog niks, woensdag is de scan, maar ik denk zelf niet dat ze drachtig is, gewoon kwa gevoel, ach misschien verrast ze me
@Cindy, erg mooie foto`s, een mooi poppetje heb je
Ik had de rekening van het KWPN ook al snel, is zeker nog 1.5 maand overheen gegaan voordat ze zijn komen chippen.@TabeR, jup ik had de foto`s gevonden, Belisima ziet er goed uit, dank je voor compliment van Deluxe, naam past idd erg goed bij haar
@Germie, wow wat een prachtig manneke, wat is hij groot, heb je trouwens de vader al gevonden??
Zijn stap was zeer goed, maar hij was al te enterachtig. En in draf liet hij zich niet zien. Het was een mooi gezicht hoor. En trailerladen ging goed (hij loopt er zo op). Het is altijd goed om een keer op pad te gaan met een veulen. En het gestuiter levert leuke foto's op

Ben al iets minder 'down'. Heb gisteren heerlijk gereden/gewerkt en met Sóley zitten klieren.. Die weet me goed op te vrolijken

Gefeliciteerd nog
Vandaag lag hij plat in het land te slapen toen ik aan kwam, totdat ik het land in liep. Toen stond hij op om hinnikend op me af te galopperen