Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:"Dienie"]Iedereen gefeliciteerd met zijn veulies !!
WenK - ik ben benieuwd naar de droogfoto's !!
Hier heb ik nog 3 Tinkies die veulenen moeten, zie mijn onderschrift voor data. Foto's heb ik gistermiddag gemaakt.
Cayusejuhh schreef:veulen BOOM!!
Citaat:Tegelijk met de Fjorden, want die van mij en die van jou mogen wel tegelijk komen, aangezien ze ook tegelijk zijn uitgerekend Nog 3 daagjes dan
ChristaMoor schreef:Morgen gaan we de hele dag naar overijssel en Duitsland, dus dan moet ze het gewoon binnen houden.
Ach dat is toch overdag en blijft het wel binnen.Verder had ik afgelopen woesdag, gisteren en vandaag vrij, niets natuurlijk. Volgende week moet ik weer werken. We zien wel wat het wordt. Hooguit nog een maand
ChristaMoor schreef:Maroes, ook jij van harte gefeliciteerd! tjee wat een boel vannacht. Maar ja, het zat er natuurlijk ook wel aan te komenCitaat:Tegelijk met de Fjorden, want die van mij en die van jou mogen wel tegelijk komen, aangezien ze ook tegelijk zijn uitgerekend Nog 3 daagjes dan
Ulwinn, Zou het....... Moor heeft nog niet veel zin in uier, dus ik heb er een hard hoofd in dat het nog maar 3 daagjes zijn![]()
Morgen gaan we de hele dag naar overijssel en Duitsland, dus dan moet ze het gewoon binnen houden. Ach dat is toch overdag en blijft het wel binnen.
Verder had ik afgelopen woesdag, gisteren en vandaag vrij, niets natuurlijk. Volgende week moet ik weer werken. We zien wel wat het wordt. Hooguit nog een maand