Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Koekiesgek schreef:Volgens mij.. lezen jullie verkeerd. En had Nimber het over de vorige bevalling. En is het paard niet gisteravond bevallen
Of heb ik het mis???

pascha7 schreef:kan iemand mij misschien zeggen wanneer je het ongeveer kan zien bewegen. die van mij is bijna 5maanden kan je het dan al zien??
Enkele dagen na haar aankomst hier en verkoop aan haar vorige eigenaar (koeienhandelaar die geldtekens in zn ogen had) is ze bevallen van de tweeling (22 april). Eind juni stonden ze dan alledrie voor een smak geld te koop. Na wat heen en weer bieden en afwachten, heb ik ze dan gekocht en op 17 augustus zijn ze hier alledrie (dus merrie én tweeling) aangekomen bij mij. Op 19 september is de tweeling dan SAMEN opnieuw verhuisd, de merrie heb ik gehouden (om haar was het me ook oorspronkelijk te doen). Zij doet dit jaar nog niet mee aan de dikke buiken topic, want ze heeft een jaartje fokrust gekregen
en wordt nu ingereden.

Pinky_girl schreef:Stoere foto!
Hier is ook nog weinig verandering te merken aan de meiden.
Heb net wat foto's gemaakt dus zal ze dadelijk even plaatsen..
edit:
Heb gister voor mijn verjaardag het boek Paarden Fokkerij gekregen. Bedankt bokkers, echt een goede, leerzame tip!
echt zo van, : ik regeer hier in dit weiland en alleen mijn baasje mag komen
ze was een keer mee op ponykamp en ze was de baas van 25 paarden

ligt er veel sneeuw dan? bij mij een inieminielaagje ( gelukkig ) vind sneeuw wel mooi maar t geeft zo'n troep en dan kan ik niet met mijn muts naar buiten... maar voor fot's maakt t de perfecte achtergrond... zodra er bij ons ook een laagje ligt zal ik eens proberen een foto van hol te maken