Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 15:11

@jeddah; dat is heel makkelijk Haha!. Verf je haar blonT Schijnheilig

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 15:13

Tinne schreef:
@jeddah; dat is heel makkelijk Haha!. Verf je haar blonT Schijnheilig

Whhaaaaa!!! Haha! Haha! Haha!
Nee! Dat doe ik niet! Ben blij met mijn bruine krullen Knipoog !

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 15:44

Helaas, dan blijft het bij jou dag voor dag gaan.. Tong uitsteken

Ik ga eens kijken of ik paardlief weer aan het werk krijg, die heeft al een week rust gehad omdat er zwembaden op de weien liggen. Maar het regent vandaag niet, dus ik ga even stappen en als het kan nog wat draf.
Even al die spieren weer loswerken Whoosh!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:53

Vandaag 229 dagen drachtig!! Haha!

Mevrouw begint het steeds zwaarder te krijgen met rijden, heb besloten het af te gaan bouwen. Nog anderhalve maand en ze gaat naar de stal waar "het" moet gaan gebeuren.
Leuk is nu ook dat mensen die niet weten dat ze drachtig is vragen: "Goh, zit er wat in?" (En dan ik met een grijns van oor tot oor: 'Ja' zeggen...)

@Odess, jouw merrie had ook last van oedeem voor het uier, blijft het daarbij? Fanja's uier begint nu wat dikker te worden, lijkt me erg vroeg voor 7,5 maand. Na het rijden zakt het weer af. Herken je dat?

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:06

ik houd haar voorlopig even goed in de gaten inderdaad.
met singeldwang zou ik ook niet rijden nee Haha!
alleen maar ellende voor jou en je paard.
met mijn merrie heb ik tot nu toe nog nergens last van gehad alleen maar dat ze nog mer wil eten dan normaal Haha! Bloos .
ik weet niet hoelang ik nog door kan rijden maar ze heeft op het moment nog nergens last van dus blijf ik nog lekker rond hobelen.
ikben wel benieuwd of ze een goede moeder is ze is namelijk nogal nuchter zeg maar ze neemt het b.v. niet zo nouw als je haar in de storm laat staan mijn ruin die er bij staat daarintegen begint dan als een sirene de hele boel bij elkaar te brullen als hij je ziet lopen Haha! Haha! .
maar inderdaad of ik haar nu wel of niet rijd ze blijft nadat ze haar ochtend hooi op heeft even een rondje door de bak heen scheuren en een bok kan er ook nog wel uit.
of iets wat er op moet lijken dan Clown .
het enige waar ze nu sinds kort last van heeft is of van een hyperactief veulen, ik heb het veulen nog nooit zien schoppen of bewegen, of van haar uiers maar ze staat dan te schoppen met haar achterbenen.
maar volgens mij hoort dat doen jullie merries dat ook.

gr gemma

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:23

OOOOWH!! Verdrietig HELP!

Mijn digi is vandaag overleden Huilen !

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:55

Tinne schreef:
OOOOWH!! Verdrietig HELP!

Mijn digi is vandaag overleden Huilen !

Gecondoleerd met het verlies van je digi Huilen .

Tipje:
GA ALS DE SODEMIETER NAAR MARKTPLAATS.NL EN ZOEK DAAR NAAR EEN DIGI! Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:59

Ja ik baal er echt van zeg! Stomme *^*&(^% digi, ding heeft altijd goed gewerkt en in deze belangrijke maanden laat dat ding me gewoon helemaal in de steek Verdrietig.
*pinkt traan weg*
Hm, ik denk dat ie gehoord heeft dat ik van de zomer een nieuwe wilde gaan kopen... ALLEEN IS HET NOG GEEN ZOMER (en heb ik er nog geen geld voor Clown )

Ik ga mijn zus maar eens even lief aankijken, zij heeft namelijk een gruwelijk goede digi, die ik niet mag lenen. Maar ja, zij snapt nu natuurlijk ook wel dat ik foto's MOET maken Schijnheilig

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:40

maroes schreef:
Yoline schreef:
Als je t maar op tijd zegt, kunnen we meeten Knipoog

Gaat je merrie weer naar deze hengst dan?

De merrie is niet van mij Knipoog Maar de hengst staat vlakbij, vandaar Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:41

Tinne schreef:
Ja ik baal er echt van zeg! Stomme *^*&(^% digi, ding heeft altijd goed gewerkt en in deze belangrijke maanden laat dat ding me gewoon helemaal in de steek Verdrietig.
*pinkt traan weg*
Hm, ik denk dat ie gehoord heeft dat ik van de zomer een nieuwe wilde gaan kopen... ALLEEN IS HET NOG GEEN ZOMER (en heb ik er nog geen geld voor Clown )

Ik ga mijn zus maar eens even lief aankijken, zij heeft namelijk een gruwelijk goede digi, die ik niet mag lenen. Maar ja, zij snapt nu natuurlijk ook wel dat ik foto's MOET maken Schijnheilig

Hou vooral de aanbiedingen in de gaten Tong uitsteken
Ik heb laatst bij de expert een HP camera gekocht voor maar 129 eurootjes Vork

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 19:54

Fnanne schreef:
[color=#800000]
@Odess, jouw merrie had ook last van oedeem voor het uier, blijft het daarbij? Fanja's uier begint nu wat dikker te worden, lijkt me erg vroeg voor 7,5 maand. Na het rijden zakt het weer af. Herken je dat?

Odess had inderdaad al heel erg vroeg oedeem, maar dan voor de uier. Toen ze met 8 maand echt al uier begon te krijgen heb ik de DA gebeld. Wat ik nu wel heel erg merk is wanneer ik haar opjaag, eigenlijk verder dan dat ze zelf wil, ze de volgende dag dan meer uier heeft. Met rust zakt dit weer weg. Maar dit lijkt me nog niet aan de orde op 7,5 maand! Zorg alleen dat je niet te lang door rijdt als ze aangeeft niet meer te willen. Dat was met Odess al met 8 maand!

Als ze echt al uier krijgt zou ik even de DA bellen. Al is het alleen maar voor je gemoedsrust!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:03

Door het overlijden van mijn digi vergeet ik helemaal een verhaaltje over Ivanka te vertellen!

ik was haar vandaag aan het poetsen en ik stond gebukt naast haar voorbenen om met de borstel tussen de voorbenen de viezigheid en losse haren weg te poetsen. Opeens hoorde ik *smak*
*smak*
*smak*
Dus ik dacht Verward Wat is dat?
Ik kijk omhoog, staat Ivanka me daar aan te kijken met die oren plat in de nek en opeens gaat dat mondje open en zie ik die tanden..
Ik heb haar even bestraffend toegesproken dat ik hier niet van gediend was, maar elke keer als ik met mijn borstel daar was, dan moest ik weer een hap ontwijken. Ik al kijken of er een wondje of iets zat, maar nee. Het waren de hormonen geloof ik.
Zo grappig, het ene moment wil ze me opeten, het andere moment staat ze me op haar állerliefst aan te kijken Lovers .

En de tweede singelstoot moest al een gaatje losser, maar nu ook de 1e singelstoot! Haha! Whoehoe Party!!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:06

Haha, of je niet meer aan haar voortieten wilt zitten Haha! . Veel paarden zijn daar overigens gevoelig op. Lee ook bij vlagen.

Pepsi had zich daarnet weer vastgerold. Gék word ik d'r van. Die camera blijft er dus mooi opstaan. Moet er niet aan denken dat ze daar de hele nacht zo zou liggen ...

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:39

Volgens mij gaat het allemaal goed met jullie merries Lachen

@ mac: nee daar moet je echt niet aan denken!! Hou haar inderdaad maar goed in de gaten!

Hoe gaat het bij jou nimber???

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:40

Tinne schreef:
Door het overlijden van mijn digi vergeet ik helemaal een verhaaltje over Ivanka te vertellen!

ik was haar vandaag aan het poetsen en ik stond gebukt naast haar voorbenen om met de borstel tussen de voorbenen de viezigheid en losse haren weg te poetsen. Opeens hoorde ik *smak*
*smak*
*smak*
Dus ik dacht Verward Wat is dat?
Ik kijk omhoog, staat Ivanka me daar aan te kijken met die oren plat in de nek en opeens gaat dat mondje open en zie ik die tanden..
Ik heb haar even bestraffend toegesproken dat ik hier niet van gediend was, maar elke keer als ik met mijn borstel daar was, dan moest ik weer een hap ontwijken. Ik al kijken of er een wondje of iets zat, maar nee. Het waren de hormonen geloof ik.
Zo grappig, het ene moment wil ze me opeten, het andere moment staat ze me op haar állerliefst aan te kijken Lovers .

en dat moet nog 5 maanden! Tong uitsteken
Ik ben benieuwd of je dat overleefd! Vork

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:44

Wij hoeven inmiddels nog maar 10 weekjes! Haha! Dat klinkt zoo weinig!!!

Maar dat is heel lang vergeleken bij nimber, pepsi en simply (of ben ik er nu nog een paar vergeten?)
Dat is pas echt de laatste loodjes! Het klinkt echt alsof het ieder moment kan komen!:) Ik ben zo benieuwd naar de kleintjes! Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:46

Ik lees steeds meer van pitbull merries die last hebben van hormonen. Ik moet zeggen dat Famosa nog steeds heel lief is en nog steeds veel van knuffelen houdt. Ik mag nog steeds overal aankomen en poetsen is nog steeds heerlijk, ook haar dikke buik mag ik borstelen.
Ik hoop dat het zo blijft.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:50

vrijalover schreef:
Wij hoeven inmiddels nog maar 10 weekjes! Haha! Dat klinkt zoo weinig!!!

Maar dat is heel lang vergeleken bij nimber, pepsi en simply (of ben ik er nu nog een paar vergeten?)
Dat is pas echt de laatste loodjes! Het klinkt echt alsof het ieder moment kan komen!:) Ik ben zo benieuwd naar de kleintjes! Haha!

En Rilexta Tong uitsteken Nog 16 nachtjes Schijnheilig

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:51

MissHIS schreef:
vrijalover schreef:

En Rilexta Tong uitsteken Nog 16 nachtjes Schijnheilig

oja natuurlijk! Haha! spannend!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:52

PhiaBink schreef:
Ik lees steeds meer van pitbull merries die last hebben van hormonen. Ik moet zeggen dat Famosa nog steeds heel lief is en nog steeds veel van knuffelen houdt. Ik mag nog steeds overal aankomen en poetsen is nog steeds heerlijk, ook haar dikke buik mag ik borstelen.
Ik hoop dat het zo blijft.

Dat is echt heel fijn zeg Lovers

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:53

Arme Macy... Ach gut
Ik zag net op de camera dat ze haar staart aan het schuren was en toen ik naar haar buik keek, puilde daar iets heel erg uit Bloos!
Ze keek even heel kwaad achterom, stampte een paar keer met haar achterbeen en toen bedacht de kleine dat hij zich maar beter even koest kan houden... Schijnheilig

Macy krijgt nu iedere avond een korte borstelbeurt op de spuitplaats.
Ze gaat het steeds leuker vinden heb ik het idee en ook wordt ze steeds minder rillerig op haar lijf.
Dat moet ook, over een paar weken moet de birth alarm om Nagelbijten / Gniffelen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 00:00

MarijeR schreef:
Dat moet ook, over een paar weken moet de birth alarm om Nagelbijten / Gniffelen

Hihi ... gaan we die strijd "live on cam" zien Clown ??

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 00:03

Mac schreef:
MarijeR schreef:

Hihi ... gaan we die strijd "live on cam" zien Clown ??

Nagelbijten / Gniffelen Nee dan zet ik de cam even uit... Nagelbijten / Gniffelen
Binnenkort begin ik haar te wennen aan een elastieke singeltje. Eerst op haar rug zien te krijgen en daarna voorzichtig vastmaken.
Daarna hopen dat ze niet tegen de muren op vliegt...

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 00:07

Ik heb ook weer dikke duiken foto`s! Heeele dikke buiken foto`s!

Buik van Iline... nog dikke anderhalve maand te gaan.
Afbeelding
Buik van onderaf Haha! Clown
Afbeelding
En een zijaanzicht!
Afbeelding

Best buikje!

En dan nog de buik van Liesa! Die is nu ongeveer 6 maanden drachtig, en begint flink uit te zakken ineens! Niet echt goede foto`s van, ik zal morgen eens zijaanzicht foto`s zonder tuig maken! Haha!
Afbeelding

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 00:17

Zo! Iline heeft ook al een flinke hangbuik! Leuke kruintjes Knipoog !
Liesa moet nog even doorgroeien Bloos .