Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:@jeddah; dat is heel makkelijk. Verf je haar blonT
Tinne schreef:OOOOWH!!HELP!
Mijn digi is vandaag overleden!
maroes schreef:Yoline schreef:Als je t maar op tijd zegt, kunnen we meeten
Gaat je merrie weer naar deze hengst dan?
Tinne schreef:Ja ik baal er echt van zeg! Stomme *^*&(^% digi, ding heeft altijd goed gewerkt en in deze belangrijke maanden laat dat ding me gewoon helemaal in de steek.
*pinkt traan weg*
Hm, ik denk dat ie gehoord heeft dat ik van de zomer een nieuwe wilde gaan kopen... ALLEEN IS HET NOG GEEN ZOMER (en heb ik er nog geen geld voor)
Ik ga mijn zus maar eens even lief aankijken, zij heeft namelijk een gruwelijk goede digi, die ik niet mag lenen. Maar ja, zij snapt nu natuurlijk ook wel dat ik foto's MOET maken
Fnanne schreef:[color=#800000]
@Odess, jouw merrie had ook last van oedeem voor het uier, blijft het daarbij? Fanja's uier begint nu wat dikker te worden, lijkt me erg vroeg voor 7,5 maand. Na het rijden zakt het weer af. Herken je dat?
Tinne schreef:Door het overlijden van mijn digi vergeet ik helemaal een verhaaltje over Ivanka te vertellen!
ik was haar vandaag aan het poetsen en ik stond gebukt naast haar voorbenen om met de borstel tussen de voorbenen de viezigheid en losse haren weg te poetsen. Opeens hoorde ik *smak*
*smak*
*smak*
Dus ik dachtWat is dat?
Ik kijk omhoog, staat Ivanka me daar aan te kijken met die oren plat in de nek en opeens gaat dat mondje open en zie ik die tanden..
Ik heb haar even bestraffend toegesproken dat ik hier niet van gediend was, maar elke keer als ik met mijn borstel daar was, dan moest ik weer een hap ontwijken. Ik al kijken of er een wondje of iets zat, maar nee. Het waren de hormonen geloof ik.
Zo grappig, het ene moment wil ze me opeten, het andere moment staat ze me op haar állerliefst aan te kijken.
vrijalover schreef:Wij hoeven inmiddels nog maar 10 weekjes!Dat klinkt zoo weinig!!!
Maar dat is heel lang vergeleken bij nimber, pepsi en simply (of ben ik er nu nog een paar vergeten?)
Dat is pas echt de laatste loodjes! Het klinkt echt alsof het ieder moment kan komen!:) Ik ben zo benieuwd naar de kleintjes!
MissHIS schreef:vrijalover schreef:
En RilextaNog 16 nachtjes
PhiaBink schreef:Ik lees steeds meer van pitbull merries die last hebben van hormonen. Ik moet zeggen dat Famosa nog steeds heel lief is en nog steeds veel van knuffelen houdt. Ik mag nog steeds overal aankomen en poetsen is nog steeds heerlijk, ook haar dikke buik mag ik borstelen.
Ik hoop dat het zo blijft.
MarijeR schreef:Dat moet ook, over een paar weken moet de birth alarm om
Mac schreef:MarijeR schreef:Dat moet ook, over een paar weken moet de birth alarm om
Hihi ... gaan we die strijd "live on cam" zien??