Uierontwikkeling wel, maar nog geen hars oid. Slappe banden, ja iets, maar nog lang niet zoals het moet zijn. Dus ik weet het niet, ik denk dat het gewoon opeens erg snel gaat en dat het er gewoon opeens naast staat.
Talida wat een mooi koppie, die oortjes zo schattig. Bimmetje spannend! Succes! Marjolein en Marloes gefeliciteerd! Wat een mooie maantjes heeft hij al Marloes, of lijkt dat zo.
Ik keek vanochtend bij Rocks, ik dacht wat heeft die nou. Ze is begonnen met uier kweken!
marjolein en marloes, gefeli!! nou, bimmetje...dat moet wel vannacht komen!
Al_Zawraa
Geplaatst: 25-04-10 00:07
Het veulen van Asfoura is er! Nog net voor 12 uur geboren. Ik werd net gebeld, wat het is weet ik nog niet, dat hoor ik zo nog, aangezien het nog deels in het vlies zat.
Het veulen wel merrie is geleased, en staat bij eigenaresse
Al_Zawraa
Geplaatst: 25-04-10 00:16
Het is een hengstje! Kon natuurlijk ook niet anders, aangezien het bij Talitha geboren werd
Stunning, het veulen is van ons, uit onze leasemerrie Asfoura. Ze staan in Duitsland bij de eigenaresse van Asfoura, wij zitten op Texel, dus daar naartoe kunnen we momenteel niet. Het wordt waarschijnlijk woensdag of donderdag dat we kunnen gaan kijken. Krijg zo waarschijnlijk wel wat foto's toegestuurd.
Wilma is gisteravond 24 april om 23.45 bevallen van een prachtig hengst veulentje. Ik ben helemaal in luv!
De bevalling is vlot verlopen, alles volgens de boekjes. Alleen wilma ging natuurlijk weer net voor de laatste paar keer persen niet zo gunstig liggen, toen heb ik veulen geholpen om goed ter wereld te kunnen brengen. Ook mijn vriend heeft zijn steentje bij gedragen en wilma hiervoor nog wat verschoven.
De naam zijn we nog niet uit. Die zal ik later vandaag bekend maken, net als droogfoto's.