Goh Joto wat een verhaal zeg We kunnen alleen maar duimen en hopen dat alles wat voor haar gedaan wordt helpt en dat er toch een wonder gebeurd en Imara en Paulien straks toch lekker door de wei rennen samen
Maseike
Geplaatst: 17-02-10 23:59
Weet niet wat ik moet zeggen maar ze branden hard voor jullie.
Ga lekker slapen Joto, Imara heeft er niets aan als jij op bent nogsteeds morgen. De DA's doen vast wat ze kunnen, en ik denk dat iedereen hier zo hard mogelijk aan het duimen en hopen is dat alles goed komt met je knappe meid.
Als ik jullie zo hoor over het waken ,ben ik blij dat ik vanuit bedje waak en op 2 sec. beneden sta en de stal in ...maar denk dat het waken buiten ,in kantine ,tentje enz....ook wel zijn charmes heeft
Ik heb ook een rot dag achter de rug na vele maanden wikken en wegen vandaag punt achter me relatie gezet Pff kan blijven janken maar is wel beter zo Sorry ff ego.. Met me broer gaat t ook poedersuiker ze kunnen nog niks aan de kanker doen omdat eerst zijn nier moet helen ivm nierstenen die hadden wondjes gemaakt van binnen Nou is 1 steenlos gelaten en meerdere steentjes geworden waardoor die arme jongen verrekt van de pijn.. Dus van de week weeeeer ziekenhuis!
Pantykous
Geplaatst: 18-02-10 01:15
Joto, even goed doorslapen vanacht.. Dat heb je nodig! Ik stuur wat positieve energie jullie kant op.
Hiboune, ook heel veel sterkte.
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 18-02-10 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt
sterkte Hiboune...is altijd een moeilijke beslissing.
Gem
Geplaatst: 18-02-10 01:27
Wat een vervelende berichten allemaal. Joto: heel veel sterkte en we hopen morgen op beter nieuws Inowa: zal best nog even duren met Peppertje Hiboune: ook geen lekker moment om je relatie te beeindigen
*hoort "wijn" , nu nog de vraag waar allemaal *???
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-02-10 02:18
Joto, hopelijk kun jij zelf nu een beetje uitrusten, en we duimen dat ze opknapt. Ze staat in ieder geval op de juiste plek nu, meer kun je nu niet doen.
Zie dat Joto,ALZ en Fjord een veulen hebben. Hartelijk gefeliciteerd. Jemig dat het bij alle 3 niet perfect is verlopen is erg beangstigend. Heel veel sterkte en beterschap Joto. Hier branden de kaarsjes ook voor jullie!
Neon ik kwam gister de jongen tegen waarvan je Neon hebt gekocht. Hij wil graag haar zien enzo.
Mijn paard zit op 320 dagen en heeft hangtieten. Ze heeft een eigen deken gemaakt van losse haren. Ze wil graag aandacht. Ze vreet voor 4 3,5 kg merriebrok, pulp en maïs en dan zowat onbeperkt kuil (hooi).