Gonnie heeft met dit warm weer wel last van haar dikke buik... Ik heb haar gezegd dat daar een héle simpele oplossing voor bestaat maar ze luistert niet

Vanochtend wel voor de eerste keer doorzichtige spulletjes aan 1 kant van de uier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tonie schreef:nou zijn de tinkers op!! of niet? nu zijn de fjorden (koniks) aan de beurt![]()
tonie schreef:GEFELICITEERD!!
WenK, Cojolly en Marlijntjuh
nou zijn de tinkers op!! of niet? nu zijn de fjorden (koniks) aan de beurt![]()
Citaat:nou zijn de tinkers op!! of niet? nu zijn de fjorden (koniks) aan de beurt![]()
Ik weet zéker dat er nog één iemand met smart zit te wachten op een tinkerveulen !!! (hé Quinzy)
Citaat:nou zijn de tinkers op!! of niet? nu zijn de fjorden (koniks) aan de beurt
petraaken schreef:Zag ik dat nou goed. Heeft jou merrie al wat uier? Die van mij is nu ruim 9 mnd (staat al een maand op beetje merriebrok), maar heeft echt nog van die uitgelubberde tietjes.Ik heb trouwens nieuwe foto's van mijn drachtige muts. Ze was blij dat ze op stal kon gisteren. Ze had last van de warmte en ze moet nog 2 maanden.
Sammie schreef:petraaken schreef:Zag ik dat nou goed. Heeft jou merrie al wat uier? Die van mij is nu ruim 9 mnd (staat al een maand op beetje merriebrok), maar heeft echt nog van die uitgelubberde tietjes.Ik heb trouwens nieuwe foto's van mijn drachtige muts. Ze was blij dat ze op stal kon gisteren. Ze had last van de warmte en ze moet nog 2 maanden.
En ze had ook last van de warmte en het veulen, want die is al 2 dagen non-stop links in de flank aan het schoppen. Gisteren wilde ik even luisteren, voel ik zo een trap tegen de zijkant van mn hoofd. (door het veulen).
Sammie schreef:petraaken schreef:Ik heb trouwens nieuwe foto's van mijn drachtige muts. Ze was blij dat ze op stal kon gisteren. Ze had last van de warmte en ze moet nog 2 maanden.
Zag ik dat nou goed. Heeft jou merrie al wat uier? Die van mij is nu ruim 9 mnd (staat al een maand op beetje merriebrok), maar heeft echt nog van die uitgelubberde tietjes.
ChristaMoor schreef:WenK, Cojolly en Marlijntjuh, Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige veulens
Citaat:nou zijn de tinkers op!! of niet? nu zijn de fjorden (koniks) aan de beurt
Nop, eerst de Groningers![]()