Zo heet een veulen wat ik 25 jaar geleden geboren heb zien worden van Halewijn ook
Stonden pas nog foto's van hier op bokt zoals ze nu is!Is niet erg orgineel, ik weet het.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stonden pas nog foto's van hier op bokt zoals ze nu is!
kraamkliniek schreef:Dat van die zilverappelbruine, dat snap ik niet hoor!, maar ik ben natuurlijk wel blond![]()

ThePast03 schreef:Leuk Youngster! Ben jij er dan ook? Lijkt me gezellig, als het goed is is Juval er dan ook.
Minimeeting

rustig maar, rustig maar Faniek. Alles komt goed. Niet meer huilen
helaas heb je overal zulke mensen Faniek...het is ook zo heerlijk makkelijk om vanachter je computer commentaar te leveren he...je ziet het op heel veel forums hoor! Lekker negeren (nouja, in ieder geval proberen) en gewoon lol met je paard blijven hebben! het is juist hardstikke mooi dat het sleeen zo goed ging, gewoon een geweldig paard die merrie van jou dat ze dat meteen zo braaf doet

MarijeR schreef:Ik weet ondertussen niet meer zeker wat ik zie bij Macy, misschien wil ik wel teveel zien.
En alles wat ik zeg, wordt door Macy tegen mij gebruikt...
Topcob schreef:MarijeR schreef:Ik weet ondertussen niet meer zeker wat ik zie bij Macy, misschien wil ik wel teveel zien.
En alles wat ik zeg, wordt door Macy tegen mij gebruikt...
![]()
Ik had het idee dat het wat minder een "hangbuik" was geworden en dat dr flanken nu voller waren.