Ik heb 2 jaar een geboortemelder gebruikt en ga komend jaar zelf een aanschaffen want huren met een merrie die ruim een maand kan overdragen loopt flink op
Ph strips zijn bij de mijne ook erg betrouwbaar geweest ik ga ook proberen een camera op te hangen komend jaar
Fotsy ja sommige maken het zo dat jij blij mag zijn dat je mag dekken met hun hengst en dan ook nog geen moeite ervoor willen doen ook niet. Ken HH die zelfs willen dat je stalgeld voor de hengst betaald als ze zelf geen tijd hebben om de hengst naar het station te brengen op de dag dat je zaad nodig heb. Sal heeft flink geprofiteerd van haar hengstigheid en moest 3x geïnsemineerd worden waarvoor de HH dus om 5 uur op moest staan om de rit naar het station te maken zodat de zaad voor 9 uur met de koerier mee kon en geen moment heeft ze gezegd dat het moeilijk was of niet ging of wat dan ook. Ik heb me soms echt afgevraagd of ik de handdoek in de ring moest gooien maar ze heeft me er echt doorheen gesleept!
Laatst bijgewerkt door candalisa op 24-07-18 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt