Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manda schreef:Gefeliciteerd met degene die hun merrie's al drachtig hebben!!
Hier is mijn welshje afgelopen week gedekt, heb haar enkel donderdag wat zien knipperen, dat was alles aan tekenen, maar ze was gescand en het ei zou er moeten komen afgelopen week, echt ze toont zo ontzettend weinig maar laat zich wel de hele week dekken dus we wachten het maar af. Zaterdag nog gedekt maar ging al wat moeizamer dus vanavond weer schouwen en kijken wat ze doet. Daarna kunnen we ook aftellen.
Dan wordt over 1,5 week mijn andere merrie hengstig en kunnen we eindelijk starten met poging 1 haha, lekker optijd begonnen... De hengst die ik had uitgezocht in het buitenland daar krijg ik helaas geen reactie's meer van op nog wat vragen die ik had, dus kan weer mijn keus veranderen....
Cemlys, dek je je merrie elke dag? Zaad leeft over het algemeen minimaal 48 uur. Wij dekken de merrie's altijd om de dag met Pjotr en tot nu toe alles van de eerste keer drachtig.
pretty schreef:Knolselder balen ook weer leeg...dus nu ronde 3? Hopelijk is 3x scheepsrecht!
Ylana welkom!
RX hoe is het,is je tweede merrie ook weer hengstig geworden of misschien toch drachtig?
Cemlys leuk dat je eindelijk kunt gaan dekken!
Venthe hopelijk vandaag dan wel een goed eitje!
Cynthia druk druk met de nieuwe liefde?Nog een weekje en dan kan je ook weer scannen
toch?
Chrisje20 welkom! Leuke merrie heb je,wat is ze mooi in vorm. We gaan duimen!
Apple fijn dat je merrie terug is,jammer van de wondjes,we duimen dat het wel gepakt heeft deze keer!
Jij ook nog even afwachten dus mijnlieverd. Je zou inderdaad bang worden met al die nare berichten.![]()
CL goeie terugreis!
Suffie knappe merrie heb je daar hoor!
Marije ook geen te best dekjaar dus. Vervelend dat ze nu zo gaan uiteen liggen. Wel goed nieuws voor ons camvolgers,lekker lang genieten van jouw paardjes.![]()
Leuk dat Khaleesi weer gedekt is! Ik blijf het een grappig zicht vinden Pjotr op die grote merrie![]()
Fijn Pauk dat de spuit in elk geval lijkt te gaan werken.
Azara71 wellicht wat last van haar hormonen haha.![]()
Tot nu toe toch geen van de beide dames weer hengstig geworden. Ik heb Cas er nu gewoon bijlopen. Nikita piest wat af maar hij heeft geen interesse. Haar hele benen nat. Maar dat is dus niet de eerste keer dat ze dat doet tijdens de dracht. Ze zoekt hem niet zelf op maar als hij nadert begint het gespetterNu,hij trekt het zich dus niet aan.
Lisa lijkt ook hengstig te gaan worden dus zij mag ook nog gedekt.
Ella is ook knetterhengstig maar zij staat voorlopig nog apart omdat we er nog altijd niet over uit zijn wat we willen.
Pauk schreef:@ Ubimone.. Gefeliciteerd!
@ Vientje.. Breng maar wat van die slijmdraden langs hoor
Vanmorgen m'n DA gesproken. Die gaat helaas niet mee in het preventief AB geven. Niet nodig en ziet er het nut niet van in, vooral ook omdat Aura wel drachtig wordt dus regumate zou voldoende moeten zijn en dat hoop ik dan maar .
Morgen komt hij scannen en dan gaan we zien wanneer we dekken zal woensdag of donderdag zijn.