Wat leuk die tekening op dat paard!
Marije ben jalours op je gras!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vitaquilla schreef:Ik voel mijn krummel al weken!! Met 140 dagen de echo gedaan en voelen aan de buik en ja hoor! Zodra de beentjes uitstrekte voelde je 2 mini voetjes van toen maar een halve cm en nu ondertussen wel een goeie cm op 164 dagen! Echt een super gevoel! Het vorige veulen voelde ik ook zo vroeg al en was ook heel druk!
K heb Vita nu qua voer ook flink veranderd omdat ze ook heel snel in viel. Ze krijgt nu 2x pd een kilo natures best en 10kg hooi! (Voorheen een handje muslie en 8 kg hooi). Na t werken krijgt ze nog een halve kilo brok en een halve kilo lucerne met olie. Ze heb nog nooit zo veel voer gehad en altijd super vet en vol energie geweest ook met de vorige dracht..
Hier nu bijna op de helft en begin nu wel een beetje gestresst te raken dat ik geen stal in de omgeving kan vinden waar ze kan bevallen.. weet echt niemand hier een plekje voor een super lieve merrie met veulen? Omgeving leiden-haarlem? Mag eventueel ook ietsje verder zijn maar niet aan de andere kant van t land..
Lauura schreef:Ik hoop een valk hengst maar vrees voor gewoon een bruintje.....
Nicole schreef:Lauura schreef:Ik hoop een valk hengst maar vrees voor gewoon een bruintje.....
Van wie is de jouwe drachtig![]()
Ik hooooppppp een Special kopietje, al heb ik daar een hard hoofd in, iets in mij zegt dat het palomino word eigenlijk weet ik het gewoon niet, het geluk dat er een vos uitkomt zou ik ook juist wel net aan mij zijde hebben terwijl ik echt geen vos wil![]()
Ik denk dat ik der binnenkort laat testen even kijken of ze homozygoot is voor bruin
Nicole schreef:Lauura schreef:Ik hoop een valk hengst maar vrees voor gewoon een bruintje.....
Ik hooooppppp een Special kopietje, al heb ik daar een hard hoofd in, iets in mij zegt dat het palomino word eigenlijk weet ik het gewoon niet, het geluk dat er een vos uitkomt zou ik ook juist wel net aan mij zijde hebben terwijl ik echt geen vos wil![]()
Ik denk dat ik der binnenkort laat testen even kijken of ze homozygoot is voor bruin
Lauura schreef:
Cemlys schreef:Nicole schreef:
wordt een perlino