Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanneke schreef:Blijven vasthangen met de achterbenen? Dat is de eerste maal dat ik zoiets hoor. Zat het veulen nog in de zak dat het gestikt is, die was niet opengemaakt op tijd dan?
Veel sterkte, hopelijk red de merrie het nu, dat zal ook nog een paar dagen afwachten zijn, vrees ik. Ik begin ook te denken dat er dit jaar wel erg veel van deze dingen gebeuren, kan er van meespreken spijtig genoeg.
quintusgl schreef:sammy1 schreef:zijn er nog meer van zo n dingen gebeurd?
Helaas gaat het de hele week al fout en daarvoor ook al geregeld.......
Maar zijn de kansen voor je merrie wél positief? ik bedoel: zit ze in een risico nu of komt dit vaker voor en komen de merries hier goed vanaf?
sammy1 schreef:Vanneke schreef:Blijven vasthangen met de achterbenen? Dat is de eerste maal dat ik zoiets hoor. Zat het veulen nog in de zak dat het gestikt is, die was niet opengemaakt op tijd dan?
Veel sterkte, hopelijk red de merrie het nu, dat zal ook nog een paar dagen afwachten zijn, vrees ik. Ik begin ook te denken dat er dit jaar wel erg veel van deze dingen gebeuren, kan er van meespreken spijtig genoeg.
de zak was open,
normaal gesproken staan de benenna achter,
bij dit veulen lagen de benen na voren waardoorhet bleef haken,
en alles bij alles heeft ht te lang geduurd voor het veulen,
sammy1 schreef:Vanneke schreef:Blijven vasthangen met de achterbenen? Dat is de eerste maal dat ik zoiets hoor. Zat het veulen nog in de zak dat het gestikt is, die was niet opengemaakt op tijd dan?
de zak was open,
normaal gesproken staan de benenna achter,
bij dit veulen lagen de benen na voren waardoorhet bleef haken,
en alles bij alles heeft ht te lang geduurd voor het veulen,