Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peetorlan schreef:Ja Jessie we hebben het niet voor het zeggen he.
Heel veel strekte voor jullie en je vriendin met dit verlies.
Ik hoop ook nog steeds dat alles goed gaat en goed zit binnen in Whis.
monique4 schreef:@SA, hopelijk blijven de veulens toch even zitten tot 1 januarie, anders zijn ze al gelijk 1 jaar oud als ze nog voor 1 jan. 2008 geboren worden.
ShamalArabs schreef:monique4 schreef:@SA, hopelijk blijven de veulens toch even zitten tot 1 januarie, anders zijn ze al gelijk 1 jaar oud als ze nog voor 1 jan. 2008 geboren worden.
Ik stop er gewoon een kurk in![]()
er worden meer veulens eind van het jaar geboren die pas op 1 januari aangegeven worden, daarom zijn die veulens soms zo achterlijk groot
Riswa schreef:hihihihihi die heb je ook op http://www.babybrabbel.org
alleen zijn die voor mensen! grappig dat die er ook voor paardjes zijn!
jessie34 schreef:maar kreeg vanmiddag toch wel even een domper, de pony van mijn vriendin heeft haar veulen verworpen, ze zat al op 6 maandenik kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen en ben gaan kijken. alles zat erop en aan, behalve haartjes. ik werd wel even weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat het altijd nog fout kan gaan. ik probeer toch wel te genieten, want gelukkig gaat het ook heel vaak wel goed.
jessie34 schreef:Mijn Angel zit vandaag op 61 dagen, en drachtig van een hamster![]()
maar kreeg vanmiddag toch wel even een domper, de pony van mijn vriendin heeft haar veulen verworpen, ze zat al op 6 maandenik kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen en ben gaan kijken. alles zat erop en aan, behalve haartjes. ik werd wel even weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat het altijd nog fout kan gaan. ik probeer toch wel te genieten, want gelukkig gaat het ook heel vaak wel goed.