Ik hoop echt dat Pepsi nog een paar weekjes wacht. Het is ZO nat buiten ... da's niks voor een veulen!
Nancy nieuwe stijl

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:Ivanka heeft nog (even nadenken) ... 113 dagen te gaan tot de uitgerekende datum! Wow! Dat klinkt helemaal niet eens zo lang meer en er moet nog zoveel gebeuren...
Van de week ga ik er dus maar eens voor zorgen dat mijn oom ergens hout vandaan gaat halen en dan kan papa alvast beginnen met hout zagen en ik met verven...
*zucht*
Mac schreef:Pepsi's buik is trouwens naar beneden aan het zakken! Ze krijgt nu meer een "puntje".
Ods schreef:MAC!! Ik wil je niet opfokken, maar mijn Doc had ook ineens puntbuik ......nog geen 5 uur later lag er een veulen naast.....
Kelan schreef:Hmm,Tinne, ik wil je blijdschap niet verpesten, maar vanaf vandaag tot 11 juli is nog 147 dagen.
Ik ben bang dat je je een beetje vertelt hebt.
Tinne schreef:Kelan schreef:Hmm,Tinne, ik wil je blijdschap niet verpesten, maar vanaf vandaag tot 11 juli is nog 147 dagen.
Ik ben bang dat je je een beetje vertelt hebt.Ik sta hier al bekend om mijn rekenkunsten...
![]()
Foutje
Tinne schreef:Mac, ik begin nu ook al echt benieuwd te worden wanneer Pepsi het veulen eruit poept... Lijkt ook allemaal wel héél dichtbij te komen als ik het zo eens lees.
Odess schreef:Ik weet het niet, ik denk het niet want de pony is pas 3 jaar en heeft geen papieren. Ze is trouwens niet van mij hoor (jammer genoeg niet!) ze is van mijn instructrices, zij hebben de pony gekocht om door te verkopen nadat ze beleert was, maar nu er zoveel schot in de dracht komt, willen ze toch nog even wachtenAnnetje, wat heeft jouw merrie al veel uier zeg! Heeft ze al eerder veulens gehad?
maroes schreef:Wouw wat een prachtige hengst Yoline!
Hoe heet deze hengst?
Wil mijn merrie nl ook laten dekken van het jaar!