?Ik hoop echt dat Pepsi nog een paar weekjes wacht. Het is ZO nat buiten ... da's niks voor een veulen!
Nancy nieuwe stijl
klinkt héérlijk! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
klinkt héérlijk!
. Onze merries zijn natuurlijk al een stuk verder.
)
Hij komt vanzelf weer bovenwater
Het is heus niet ineens weg hoor, jij krijgt gewoon een lief veulentje straks!! Ik ik dacht trouwens ook dat naarmate het veulen groter werd, het minder goed kan bewegen, misschien ligt het daarom niet meer zo aan de zijkanten? Omdat het niet meer zo goed kan bewegen?
Ze vertoont echt de verschijnselen van de dracht! liggen, staan! Het word echt spannend nu! 
Klinkt als een aardig actief veulen!
Gelukkig is Famosa nog wel lief en knuffelig 

Maar wel eentje die heel lief is! 
Leuk dat het nu een stukje drukker wordt hier naarmate alles dichterbij komt! Sommige merries zijn echt al heel spannend! Ben zo benieuwd!!! 
Leuk dat het veulen al zo actief is, ik zie het veulen pas sinds kort bewegen!
. Ben net weer helemaal bijgelezen (en bijgekeken).
...
.

(foto gemaakt door N. Strabbing
)
Tinne schreef:Ivanka heeft nog (even nadenken) ... 113 dagen te gaan tot de uitgerekende datum! Wow! Dat klinkt helemaal niet eens zo lang meer en er moet nog zoveel gebeuren...
Van de week ga ik er dus maar eens voor zorgen dat mijn oom ergens hout vandaan gaat halen en dan kan papa alvast beginnen met hout zagen en ik met verven...
*zucht*
.
Floortje is al 242 dagen drachtig dus ze moet geen 118 dagen meer maar 98.Mac schreef:Pepsi's buik is trouwens naar beneden aan het zakken! Ze krijgt nu meer een "puntje".
Ods schreef:MAC!! Ik wil je niet opfokken, maar mijn Doc had ook ineens puntbuik ......nog geen 5 uur later lag er een veulen naast.....
! Wat een gemuts allemaal he?? Het is ook zo spannend!
Hoezo ik leef mee
Kelan schreef:Hmm,Tinne, ik wil je blijdschap niet verpesten, maar vanaf vandaag tot 11 juli is nog 147 dagen.
Ik ben bang dat je je een beetje vertelt hebt.
Ik sta hier al bekend om mijn rekenkunsten...
Tinne schreef:Kelan schreef:Hmm,Tinne, ik wil je blijdschap niet verpesten, maar vanaf vandaag tot 11 juli is nog 147 dagen.
Ik ben bang dat je je een beetje vertelt hebt.Ik sta hier al bekend om mijn rekenkunsten...
![]()
Foutje
!

. Ik liep vandaag naar school, had een paraplu bij, begint het opeens te hagelen en opeens (het leek wel of ie vanuit het niets kwam) een windvlaag onder mijn paraplu... Paraplu vloog weg
. Ik als een idioot erachteraan, toen voelde ik me pas écht dom. Toen kwam ik thuis en zag ik mijn uber-rekenfout en toen voelde ik me nóg dommer
.
. Tinne schreef:Mac, ik begin nu ook al echt benieuwd te worden wanneer Pepsi het veulen eruit poept... Lijkt ook allemaal wel héél dichtbij te komen als ik het zo eens lees.
Odess schreef:Ik weet het niet, ik denk het niet want de pony is pas 3 jaar en heeft geen papieren. Ze is trouwens niet van mij hoor (jammer genoeg niet!) ze is van mijn instructrices, zij hebben de pony gekocht om door te verkopen nadat ze beleert was, maar nu er zoveel schot in de dracht komt, willen ze toch nog even wachtenAnnetje, wat heeft jouw merrie al veel uier zeg! Heeft ze al eerder veulens gehad?

Zou wel leuk zijn als er dan oppeens een klein babypaardje in de stal staat 
maroes schreef:Wouw wat een prachtige hengst Yoline!
Hoe heet deze hengst?
Wil mijn merrie nl ook laten dekken van het jaar!